Μου έκλεψαν το αυτοκίνητο!!!!!

Γεια σας....

Σήμερα η μέρα μου ξεκίνησε χάλια.

Ξύπνησα νωρίς και όπως κάθε Κυριακή ξεκίνησα για να πάω στο φούρνο για ψωμί και μπουγάτσες.

Κατεβαίνω, λοιπόν, από το σπίτι μου και πάω να πάρω το αυτοκίνητο μου, γιατί ο φούρνος είναι μακριά.

Φανταστείτε την έκπληξη μου όταν δεν το βρήκα εκεί που το είχα παρκάρει.

Αφού έκανα μια βόλτα το τετράγωνο μήπως το είχα παρκάρει αλλού και το είχα ξεχάσει, γύρισα στο σπίτι μου.

Εκεί ρώτησα τον μπαμπά μου αν το είχε πάρει στη δουλειά του και το άφησε στο πάρκινγκ.

Όταν μου είπε όχι του είπα ότι το αυτοκίνητο έλλειπε και πήγε στην αστυνομία. Το είχαν κλέψει. ( Επειδή είναι στο όνομα του).

Μετά από τρεις ώρες γύρισε και μου είπε ότι το βρήκανε παρατημένο. Έχει κάποιες μικρές ζημιές μόνο και ένα σπασμένο τζάμι.


Αυτό ήταν και για σήμερα.


Μην ξεχνάτε να γίνετε μέλοι στην ομάδα μου Lovellen94 στο Facebook.

Ακολουθήστε με στο twitter στην σελίδα μου Lovellen94.


Επίσης μην ξεχνάτε να κάνετε Subscribe και Like στα βίντεο που ανεβάζω στο Youtube.


Τα λέμε ξανά αύριο. Μέχρι τότε φιλάκια. 💋💋💋💋




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σήμερα είναι τα γενέθλιά μου!!!!

Σε πληρώνουν για να μείνεις!!!!

Τα 10 μυστήρια και θρύλοι γύρω από τον «κρυφό» κόσμο των υπόγειων σιδηροδρόμων.