16 Ευλύγιστα άτομα που θα σε κάνουν να πονέσεις!

Γεια σας για ακόμα μια μέρα.


Είμαστε εμείς που δεν μπορούμε να τεντωθούμε ούτε καν για να δέσουμε τα κορδόνια μας, αλλά είναι και αυτά τα ευλύγιστα άτομα που και μόνο που τα βλέπουμε πονάει όλο μας το σώμα.

Οι περισσότεροι από εμάς έχουμε δει τόσο ευλύγιστους ανθρώπους μόνο σε αγώνες ρυθμικής, αλλά και ενόργανης γυμναστικής και όσο και αν πιστεύουμε ότι και εμείς το έχουμε με την ευελιξία, σε καμία περίπτωση δεν είμαστε στο ίδιο επίπεδο με αυτούς τους ανθρώπους που θα δούμε σήμερα!

Εσύ αντέχεις να δεις τις φωτογραφίες;

Τα πιο ευλύγιστα άτομα του κόσμου...

1. Τώρα πέρα από την πλάκα, εδώ στην ευθεία θέλεις να πας το πόδι σου και δεν μπορείς, αυτή εδώ έγινε ένα με το πάτωμα και κατάφερε και το σήκωσε κιόλας; Εγώ νιώθω ότι με δουλεύουν, εσύ;





2. Όχι πες μου πως με την πρώτη ματιά δεν μπερδεύτηκες; Πως το έφτασε εκεί το πόδι της ρε σεις;




3. Αυτή η γυναίκα θα μπορούσε πραγματικά να καθαρίσει όλες τις γωνίες, μιας και όπως φαίνεται εφαρμόζει παντού! Και ναι ζηλεύω!




4. Έλα ρε συ δεν παίζει κοροϊδευόμαστε τώρα. Εγώ καλή μου και μόνο που σηκώνομαι από το κρεβάτι κάνω χίλια κράκ και κρουκ και εσύ μου κάνεις και σβούρες; Ε τρέλανε με!




5. Κοίτα εγώ το καλοκαίρι στην παραλία συνηθίζω να κάνω τις βουτιές μου και μετά να μένω ξαπλωμένη με τον καφέ ή την μπύρα μου αγκαλιά, τώρα αυτή πως την βρίσκει να κάνει γυμναστική…




6. Αυτή είναι μία από τις ελάχιστες γυναίκες που αν της πεις ότι λερώθηκε πίσω το παντελόνι της, θα μπορέσει με την μια να δει το ακριβές σημείο.




7. Έτσι κορίτσι μου και εγώ όταν μαγειρεύω πιάνω τα υλικά με χέρια και με πόδια, γιατί πολύ απλά μπορώ…




8. Είμαι η μόνη που θα πίστευα άνετα ότι έπιασε το μπουκαλάκι με το πόδι και ήπιε; Όχι δεν έχω μεγάλη φαντασία, αυτή έχει μεγάλη ευλυγισία!




9. Όχι για να μην λέτε σας έχω και την αντρική εκδοχή. Φάε όμως λίγο βρε καμάρι μου σε βλέπω και λυπάμαι.




10. Τι έκανε ρε φίλε η τύπισσα; Πρώτη φορά βλέπω κάτι τέτοιο και ακόμη πιστεύω πως έχει πέσει επεξεργασία, δεν το δέχομαι!




11. Και έτσι όπως είναι δεν σου έρχεται να πας να κάτσεις επάνω της; Μα σαν καρέκλα είναι…




12. Να, να για να μην με λέτε τρελή, η άλλη τρώει κανονικά και με τον νόμο και εμείς σηκώνουμε το χέρι και βαριόμαστε.




13. Κύλησε ο τέντζερης και βρήκε το καπάκι. Μα πόσες πιθανότητες υπάρχουν να είσαι τόσο ευέλικτος και να βρεις και το ταίρι σου;




14. Και με τακούνια παρακαλώ, γιατί αν το έχεις μπορείς να το κάνεις όπως και να είσαι και ότι κι αν φοράς.




15. Κοίτα το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν μπορούν να τον πουν αγύριστο κεφάλι, έχει και αποδείξεις. Καλά το βλέμμα των υπολοίπων αξία ανεκτίμητη!




16. Και για το τέλος έχουμε το κορίτσι λάστιχο, το οποίο τον χειμώνα τυλίγει το πόδι της στον λαιμό για κασκόλ. Ε μα θα έσκαγα!



Μετά από όλα αυτά τα παραδείγματα μόνο μια ερώτηση θέλω να κάνω, Πως;; Εσύ έχεις συναντήσει ποτέ κάποιον τόσο ευλύγιστο άνθρωπο;


Αυτό ήταν και για σήμερα.

Μην ξεχνάτε να κάνετε Like στην ομάδα μου Lovellen94 στο Facebook.

Ακολουθήστε με στο twitter στην σελίδα μου Lovellen94.

Επίσης μην ξεχνάτε να κάνετε Subscribe και Like στα βίντεο που ανεβάζω στο Youtube.

Τα λέμε ξανά αύριο. Μέχρι τότε φιλάκια. 💋💋💋

Σχόλια

  1. Η αλήθεια είναι πως κάποια είναι τραγικά..αλλά όχι και όλα εντάξει κάποια με πολύ γυμναστική από μικρή ηλικία τα καταφέρνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σήμερα είναι τα γενέθλιά μου!!!!

Σε πληρώνουν για να μείνεις!!!!

Τα 10 μυστήρια και θρύλοι γύρω από τον «κρυφό» κόσμο των υπόγειων σιδηροδρόμων.