Λιποθύμησα στη δουλειά μου.

Γεια σας για ακόμα μια μέρα.

Χτες σας είχα πει για τη δουλειά μου στην κονσερβοποιία.

Σήμερα, λοιπόν, θα σας πω ότι λιποθύμησα από τη ζέστη. Δυστυχώς αυτό δεν μπορούν να το αλλάξουν και αναγκάστηκα να παραιτηθώ.

Μόνο 1 εβδομάδα δουλειάς.

Τέλος πάντων σημασία έχει ότι είμαι καλά και όσο για την δουλειά, θα βρω άλλη.


Αυτό ήταν και για σήμερα.


Μην ξεχνάτε να γίνετε μέλοι στην ομάδα μου Lovellen94 στο Facebook.



Ακολουθήστε με στο twitter στην σελίδα μου Lovellen94.

Επίσης μην ξεχνάτε να κάνετε Subscribe και Like στα βίντεο που ανεβάζω στο Youtube.

Τα λέμε ξανά αύριο. Μέχρι τότε φιλάκια. 💋💋💋


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σήμερα είναι τα γενέθλιά μου!!!!

Σε πληρώνουν για να μείνεις!!!!

Τα 10 μυστήρια και θρύλοι γύρω από τον «κρυφό» κόσμο των υπόγειων σιδηροδρόμων.