13 Μούσια που θα σου φανούν κάπως!

Γεια σας για ακόμα μια μέρα.



Μπορεί οι μεγαλύτεροι οίκοι μόδας να βγάζουν σιγά , σιγά τα μακριά μούσια από τις πασαρέλες, οι περισσότεροι άντρες όμως τα έχουν συνηθίσει, πράγμα που κάνει ακόμη πιο δύσκολο για αυτούς το να τα ξυρίσουν.

Τι να πούνε όμως και κάποιοι άλλοι, οι οποίοι προσπάθησαν να δώσουν το δικό τους στίγμα στην φετινή μόδα, καθώς ασχολήθηκαν λίγο περισσότερο με τα γένια τους, δίνοντας τους αρκετά περίεργα σχήματα και χτενίσματα.

Τι, δεν ήξερες ότι υπάρχουν χτενίσματα για τα γένια σου; Δες στις εικόνες που ακολουθούν άντρες, που μάλλον το παράκαναν αυτοσχεδιάζοντας!


Τα πιο περίεργα μούσια που έχω δει!

1. Δεν του έφτανε μόνο το ότι μπορούσε άνετα να τα πλέξει κοτσίδα με το μάκρος που είχαν, ήθελε να σχηματίσει και την λέξη με τις τρίχες του. Ότι κανείς δεν ήξερε από που έρχονταν οι τρίχες.





2. Εδώ τι έχεις να πεις; Έχουμε δει αφανοκαούκα στο κεφάλι, αλλά τώρα και στα γένια; Ε κάντα μια ισιωτική και συ βρε πουλάκι μου.




3. Η διχρωμία του νομίζω είναι που κάνει την διαφορά, αλλά και το τσιγκελωτό του μουστάκι επάνω σαν κεραία, απλά τα σπάει.



4. Εεε εντάξει αυτός δεν υπάρχει… κοίτα πως το έκανε σαν μπολάκι και έβαλε μέσα και τα noodles. Αλλά έλεος βρε παλικάρι μου, τόσα μικρόβια έχουν τα γένια σου.




5. Εμένα αυτός γιατί μου κάνει λίγο Γούλβεριν, αλλά σε πιο αριστοκρατικό στυλ;




6. Μα πως του πάει αυτό το DNA στο πρόσωπο δεν λέγεται. Τι, δεν είναι DNA αλλά μουστάκι; Έλα παναγία μου…




7. Έχει κάνει τόσο καλή δουλειά με το καλαθάκι style, που νιώθω ότι θέλω το τηλέφωνο του κομμωτή του οπωσδήποτε.\.




8. Πες στα γρήγορα πριν σκεφτείς το τι σου θυμίζει! Εγώ ψηφίζω χαλαρά ανανά!




9. Ωχ, να και ο αστερίας. Κοίτα να δεις πως τα έχει κοκαλώσει ρε συ και το ρόλεϊ στο τέλος έκανε τρομερή δουλειά.




10. Να και ένας άντρας με οικολογική συνείδηση. Έτοιμη η φωλίτσα για τα πουλιά και όπως βλέπεις και το πουλί μαζί.




11. Ρε παιδιά ο ίδιος κυριούλης δεν είναι; Α αυτός πήρε φόρα και τώρα το γύρισε σε ανεμόμυλο. Κοίτα να δεις υπομονή και εγώ βαριέμαι να κάνω μια πλεξούδα.




12. Τι είσαι εσύ μάνα μου; Καουμπόι, να σε χαίρεται η μανούλα σου ρε συ… Fashion icon από τα λίγα!




13. Και είπα να κλείσω με ακόμη ένα μουστάκι. Βέβαια δεν το λες και μουστάκι, καλύτερα να πω χαυλιόδοντες δεν συμφωνείς;



Τι λες θα τολμούσες να υιοθετήσεις μία από αυτές τις ιδέες;

Αυτό ήταν και για σήμερα.

Μην ξεχνάτε να κάνετε Like στην ομάδα μου Lovellen94 στο Facebook.

Ακολουθήστε με στο twitter στην σελίδα μου Lovellen94.

Επίσης μην ξεχνάτε να κάνετε Subscribe και Like στα βίντεο που ανεβάζω στο Youtube.

Τα λέμε ξανά αύριο. Μέχρι τότε φιλάκια. 💋💋💋

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σήμερα είναι τα γενέθλιά μου!!!!

13 Περίεργες και αστείες στιγμές από όλο τον κόσμο!

Σε πληρώνουν για να μείνεις!!!!