10 Αστείες πινακίδες που θα σε κάνουν να δακρύσεις από τα γέλια!

Γεια σας για ακόμα μια μέρα.


Η Ελλάδα είναι η καλύτερη χώρα. Καθημερινά, βγαίνοντας από το σπίτι να πάμε στη δουλειά ή στις υποχρεώσεις του ο καθένας, συναντάμε ό,τι πιο τρελό υπάρχει. Και φυσικά, μέσα σε αυτή την τρέλα δεν μπορούμε να παραλείψουμε τις αστείες πινακίδες που μας φτιάχνουν την ημέρα!

Καλώς ήρθες λοιπόν στην ελληνική παρωδία με τις τρομερά αστείες πινακίδες και τις πιο απίστευτες ταμπέλες που υπάρχουν. Κάθισε αναπαυτικά κι ετοιμάσου να δακρύσεις από τα γέλια!
10 Αστείες πινακίδες που θα σε κάνουν να κλάψεις στα γέλια!



1. Το καλύτερο γραφείο ψυχολογικής υποστήριξης!


Τι κι αν την λένε Ευγενία Παλαβού; Προς Θεού δεν κάνουμε δυσφήμηση, αλλά βρε γλυκιά μου… Γιατί δεν έγινες κομμώτρια ή δημόσιος υπάλληλος;


2. Έχεις ξανακούσει για gαy ταβερνάκι;


Τι να σχολιάσω; Μαύρη μαυρίλα πλάκωσε σε αυτό το ταβερνάκι. Δεν ξέρω για εσάς, αλλά εγώ θα ψάξω. Και θα το βρω.


3. Κάπου στη Θεσσαλία…


Σίγουρα Θεσσαλία, αν ήταν Κρήτη ή Θράκη η διάλεκτος σίγουρα θα ήταν διαφορετική. Μην παρκάρεις άνθρωπε μου, θα ανέβει το κατσίκι!

4. Ότι πρέπει για νέους οδηγούς!


Εγώ Μύκονο θέλω να πάω. Τώρα με καράβι, με αεροπλάνο, θα δείξει…


5. Και φυσικά για τους παλιούς…


– Στρίψε δεξιά, όχι αριστερά, όχι δεξιά. – Δεν μας χ**εις ρε Νταλάρα;


6. Πριν βγεις φάε λίγα…


Επειδή είμαστε μεγαλωμένοι στα εξωτερικά εμείς, δεν είμαστε τίποτα τριτοδεύτεροι βλάχοι! ΤΣΙΨ ΜΟΝΟ!


7. Ένας τυπικός λογαριασμός στην Κρήτη!


Μία τυπική παραγγελία στην Κρήτη. Βλέπεις πως αν και το main menu είναι στα αγγλικά, η σημείωση είναι εντελώς κρητική. Α ρε σερβιτόρε, σε παντρεύει η μάνα σου;


8. Όταν παίζεις μπάλα αλλά κυνηγάς και κορίτσια συνέχεια…


Οι παίκτες δεν κυνηγάνε μόνο την μπάλα. Δεν έχουν μόνο σύστημα για τον αγώνα. Είναι καλοί άντρες κυνηγοί. Είναι γύπες και αυτό βγαίνει προς τα έξω.


9. Μεγαλώνει ο χώρος, άρχισε να…


Από μικρό τον θυμάμαι. Να τον αφήνω πρώτη φορά στον κήπο. Εγκληματίστηκε γρήγορα ο καλός μου…


10. Στάσου μύγδαλα…




Δεν θα μου μαγαρίσεις εσύ την μυγδαλιά απλέ περαστικέ. Τουλάχιστον δεν έχει άλλη ταμπέλα για κατσίκια. Γιατί οι άνθρωποι καταλαβαίνουν, τα κατσίκια;



Αυτό ήταν και για σήμερα.

Μην ξεχνάτε να κάνετε Like στην ομάδα μου Lovellen94 στο Facebook.

Ακολουθήστε με στο twitter στην σελίδα μου Lovellen94.

Επίσης μην ξεχνάτε να κάνετε Subscribe και Like στα βίντεο που ανεβάζω στο Youtube.

Τα λέμε ξανά αύριο. Μέχρι τότε φιλάκια. 💋💋💋

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σήμερα είναι τα γενέθλιά μου!!!!

Σε πληρώνουν για να μείνεις!!!!

Τα 10 μυστήρια και θρύλοι γύρω από τον «κρυφό» κόσμο των υπόγειων σιδηροδρόμων.