Βρήκα δουλειά!!!!!

Καλησπέρα σε όλους εσάς που διαβάζετε το blog μου.

Όπως καταλάβατε από τον τίτλο της σημερινής ανάρτησης έχω βρει δουλειά.

Και γιατί σας ενδιαφέρει αυτό που σας ανακοινώνω;;

1. Δεν ξέρω αν θα μπορώ πλέον να δημοσιεύω τις αναρτήσεις της ημέρας σε σταθερή ώρα, όπως έκανα μέχρι τώρα. Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα συνεχίσω να κάνω αναρτήσεις καθημερινά.

2. Θα μπορώ να κάνω περισσότερους διαγωνισμούς και giveaways για εσάς.

3. Τα δώρα θα αυξηθούν σε αξία..

Δεν ξέρω αν το καταλάβατε αλλά οι τελευταίες 2 αναρτήσεις μου ήταν αργότερα από ότι συνήθως και δέχτηκα αρκετά μηνύματα που με ρωτούσαν αν είμαι καλά.

Αυτό ήθελα να σας γράψω σήμερα.


Μην ξεχνάτε να γίνετε μέλοι στην ομάδα μου Lovellen94 στο Facebook.

Ακολουθήστε με στο twitter στην σελίδα μου Lovellen94.

Επίσης μην ξεχνάτε να κάνετε Subscribe και Like στα βίντεο που ανεβάζω στο Youtube.

Αυτό ήταν και για σήμερα. Τα λέμε ξανά αύριο. Μέχρι τότε φιλάκια.💋💋💋💋💋💋💋


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σήμερα είναι τα γενέθλιά μου!!!!

Σε πληρώνουν για να μείνεις!!!!

13 Περίεργες και αστείες στιγμές από όλο τον κόσμο!