Πηγαίνοντας για ψώνια.

Γεια σας και σήμερα από την ηλιόλουστη Θεσσαλονίκη.

Σήμερα επειδή είναι καλός ο καιρός πήγα με την αδερφή μου για ψώνια. Παράξενο που ήθελε να έρθει μαζί μου, αλλά δεν με ενόχλησε καθόλου γιατί ήθελα και εγώ παρέα.

1. Πρώτα πήγαμε στα Jumbo, απέναντι από τα IKEA, για να πάρω κορδέλες, λαμπάδες και διάφορα μικρά διακοσμητικά ώστε να ετοιμάσω τα δώρα που θα κερδίσετε στης 20 του μήνα.

2. Μετά πήγαμε στο κινέζικο κατάστημα ρούχων Big Shopping, που βρίσκετε απέναντι από το σταθμό των λεωφορείων, όπου και πήρα 2 παντελόνια. Για ζακέτα πήγα αλλά δεν βρήκα κάποια που να μου αρέσει. Η αδερφή μου πήρε μία τσάντα και ένα πορτοφόλι. Έκανε μία ώρα για να τα διαλέξει.

3. Καθήσαμε δίπλα, στο Plaisir, και απολαύσαμε τον ήλιο και από ένα κρύο ρόφημα.

4. Γυρνώντας σπίτι σταματήσαμε στον Μασούτη για να πάρουμε τρόφιμα και μετά στον φούρνο για ψωμί.

Μετά πήραμε ταξί για να μας πάει σπίτι γιατί τα πόδια μας πονούσαν και είχαμε πολλές σακούλες.

Έτσι πέρασα την ημέρα μου σήμερα και για αυτόν τον λόγο δεν δημοσίευσα νωρίτερα.


Μην ξεχνάτε να μπείτε στην κλήρωση μου για να κερδίσετε 5 Πασχαλινές λαμπάδες. Βρίσκετε στην ομάδα μου Lovellen94 στο FacebookΑπλά κάντε Like στην ανάρτηση του διαγωνισμού.
Επίσης μπορείτε και από το twitter βάζοντας απλά μια καρδιά στην φωτογραφία. Ο διαγωνισμός είναι στην σελίδα μου Lovellen94.
Τέλος, μπορείτε να βρείτε τον διαγωνισμό στο Facebook και στην προσωπική μου σελίδα Ελένη Ελένη.
Ελπίζω να πάρετε μέρος.

Αυτό ήταν και για σήμερα. Τα λέμε ξανά αύριο. Μέχρι τότε φιλάκια.💋💋💋💋💋💋💋💋

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σήμερα είναι τα γενέθλιά μου!!!!

13 Περίεργες και αστείες στιγμές από όλο τον κόσμο!

Σε πληρώνουν για να μείνεις!!!!