Νέα τεχνική κουρέματος.. No thanks.

Γεια σας...


Σήμερα θα σας γράψω για μια καινούργια τεχνική κουρέματος των μαλλιών.
Δεν θα γίνετε με το ψαλίδι που όλοι μας γνωρίζαμε αλλά με τσεκούρι.

Αποτέλεσμα εικόνας για κουρέματος των μαλλιών με τσεκούρι


Κλείστε τα μάτια και φανταστείτε ότι είστε σε ένα κομμωτήριο. Τι είναι αυτό που θα σας κάνει να χαλαρώσετε και να αφεθείτε στα χέρια του κομμωτή σας;;;
 Ορισμένοι θα πείτε στο «μαγικό του χέρι», άλλοι στην ευγένεια του προσωπικού και άλλοι στο χαλαρωτικό μασάζ στο κεφάλι μετά το λούσιμο.

Ξεχάστε τα όλα αυτά.

Ο πρωταγωνιστής μας είναι τα πάντα, εκτός από κομμωτής.

Πρόκειται για τον Daniil Istomin από το Novosibirsk της Σιβηρίας, ο οποίος αντί για ψαλίδια χρησιμοποιεί τσεκούρι για να κουρεύει.

Αντέχεις να σε κουρέψει; Εγώ πάντως όχι.

Ο νεαρός έγινε γνωστός όταν έκοψε τα μαλλιά μιας γυναίκας σε ένα εστιατόριο και το σόου του μεταδόθηκε σε ένα τηλεοπτικό πρόγραμμα στις ΗΠΑ.


Η δικιά μου άποψη είναι ότι δεν θα καθόμουν να με κουρέψει κανείς με τσεκούρι. Ούτε για να βγω στα φώτα της δημοσιότητας ούτε για ένα εκατομμύριο ευρώ...

Εσείς θα το κάνατε;;


Αφήστε μου ένα σχόλιο με την απάντηση σας.

Μην ξεχνάτε να γίνετε μέλοι στην ομάδα μου Lovellen94 στο Facebook.

Ακολουθήστε με στο twitter στην σελίδα μου Lovellen94.

Επίσης μην ξεχνάτε να κάνετε Subscribe και Like στα βίντεο που ανεβάζω στο Youtube.


Αυτό ήταν και για σήμερα. Τα λέμε ξανά αύριο. Μέχρι τότε φιλάκια.💋💋💋💋💋💋💋

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σήμερα είναι τα γενέθλιά μου!!!!

13 Περίεργες και αστείες στιγμές από όλο τον κόσμο!

Σε πληρώνουν για να μείνεις!!!!