Ένας από τους καλύτερους πατέρες στον κόσμο!!!

Γεια σας!!!!!

Αυτό που θα σας γράψω σήμερα είναι εντελώς απίστευτο και συγκινητικό!!!

 Η κόρη του έπαθε κρίση πανικού στη σκηνή και ο πατέρας της βρήκε έναν μοναδικό τρόπο να την βοηθήσει.

Η κίνηση αυτή, του πατέρα, συγκίνησε τους πάντες...



Δεν άντεξε το άγχος μια πιτσιρίκα και ξέσπασε σε κλάματα πάνω στη σκηνή με αποτέλεσμα να μην μπορεί να συνεχιστεί η παράσταση.

 Τι έκανε τότε ο τρυφερός πατέρας που δεν άντεχε η καρδιά του να βλέπει την κόρη του να σπαράζει;

Ο δικηγόρος και πατέρας τριών παιδιών, Marc Daniels όταν η κόρη του, Bella έπαθε κρίση πανικού στη σκηνή, εκείνος έχοντας αγκαλιά το νεογέννητο μωρό του ανέβηκε στη σκηνή, κράτησε από το χέρι της 2,5 χρονών Bella και άρχισε να αντιγράφει τις κινήσεις των μικρών μπαλαρίνων.

Η μικρή ηρέμησε αμέσως, άρχισε να χορεύει και να το διασκεδάζει!

Η παράσταση συνεχίστηκε και οι θεατές, γονείς και κηδεμόνες μιας σχολής μπαλέτου στο Χάμιλτον στις Βερμούδες, στο τέλος ξέσπασαν σε χειροκροτήματα!

Και σας ρωτάω τώρα... Ποιος από τους δικούς σας συγγενείς θα το έκανε αυτό για την κόρη του;;;

Ο δικός μου πατέρας πάντως όχι. Ο παππούς μου όμως θα το έκανε.

Αυτό ήταν και για σήμερα.

Μην ξεχνάτε να γίνετε μέλοι στην ομάδα μου Lovellen94 στο Facebook.



Ακολουθήστε με στο twitter στην σελίδα μου Lovellen94.

Επίσης μην ξεχνάτε να κάνετε Subscribe και Like στα βίντεο που ανεβάζω στο Youtube.

Τα λέμε ξανά αύριο. Μέχρι τότε φιλάκια. 💋💋💋💋

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σήμερα είναι τα γενέθλιά μου!!!!

13 Περίεργες και αστείες στιγμές από όλο τον κόσμο!

Σε πληρώνουν για να μείνεις!!!!