My favorite Eurovision songs 2018!!

Γεια σας....

Αρκετοί  από εσάς μου στείλατε μηνύματα και με ρωτούσατε πια τραγούδια μου άρεσαν από την φετινή Eurovision.

Οπότε έκανα μια λίστα με τα 10 τραγούδια που μου άρεσαν και ελπίζω να σας άρεσαν και εσάς.



Ξεκινάμε!!!!
 
1. Αυστρία και τον Cesar Sampson με το τραγούδι Nobody But You.

2. Γερμανία και Michael Schulte με το τραγούδι You Let Me Walk Alone.


3. Κύπρος με την Ελένη Φουρέιρα και το τραγούδι Fuego.

4. Ιρλανδία με τον Ryan O' Shaughnessy και το τραγούδι Together.


5. Αυστραλία με την Jessica Malboy και το τραγούδι We Got Love.


6. Λιθουανία με την Leva Zasimauskaite με το τραγούδι When We're Old.

7. Ισπανία με τους Alfred & Amaia και το τραγούδι To Canción.

8. Φιλανδία και Saara Aalto με το τραγούδι Monsters.

9. Τσεχία με τον Mikolas Josef και το τραγούδι Lie To Me.


10. Νορβηγία και Alexander Rybak με το τραγούδι That's How You Write A Song.

Αυτά ήταν τα τραγούδια που μου άρεσαν από την φετινή Eurovision.

Το τραγούδι  Toy που κέρδισε στον διαγωνισμό δεν μου άρεσε καθόλου. Αλλά αυτή είναι η δική μου γνώμη.


Αυτό ήταν και για σήμερα.


Μην ξεχνάτε να γίνετε μέλοι στην ομάδα μου Lovellen94 στο Facebook.



Ακολουθήστε με στο twitter στην σελίδα μου Lovellen94.

Επίσης μην ξεχνάτε να κάνετε Subscribe και Like στα βίντεο που ανεβάζω στο Youtube.

Τα λέμε ξανά αύριο. Μέχρι τότε φιλάκια. 💋💋💋💋


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σήμερα είναι τα γενέθλιά μου!!!!

13 Περίεργες και αστείες στιγμές από όλο τον κόσμο!

Σε πληρώνουν για να μείνεις!!!!