Η πρώτη μου θεραπεία μαλλιών!!!!!

Γεια σας!!!

Σήμερα δεν είχα τη να κάνω και είπα στον εαυτό μου: "Ελένη δεν πας στο κομμωτήριο να κόψεις επιτέλους τα μαλλιά σου;"


Και το έκανα.

Όπως σας είχα πει και παλιότερα τα μαλλιά μου ήταν πολύ μακριά. Πλέον είναι λίγο πιο κάτω από τους ώμους μου.

Ξύπνησα, λοιπόν, νωρίς, έβγαλα βόλτα τον σκύλο μου ( που αυτή τη στιγμή γκρινιάζει) και πήγα στο κομμωτήριο.

Στο συγκεκριμένο κομμωτήριο έχω πάει αρκετές φορές και εμπιστεύομαι την κομμώτρια.

Γι' αυτό όταν μου είπε ότι πρέπει να κάνουμε θεραπεία στα μαλλιά για την ξηροδερμία, η απάντηση μου ήταν θετική.

Στην αρχή ήμουν λίγο φοβισμένη γιατί ήταν η πρώτη μου φορά που χρειαζόταν να κάνω θεραπεία αλλά αφού μου εξήγησε τη ακριβώς θα κάνει, ηρέμησα.

Τη κάνει η θεραπεία για την ξηροδερμία.

Η θεραπεία Ξηροδερμίας τονώνει και αναζωογονεί το τριχωτό της κεφαλής, διεγείροντας το δέρμα, αυξάνοντας την κυκλοφορία του αίματος στον θύλακα της τρίχας, κάνοντας σταδιακή απολέπιση και δρώντας έτσι καταλυτικά ενάντια στη φαγούρα.
Αφού τέλειωσα με την θεραπεία, έκοψε τα μαλλιά μου κοντά (5 δάχτυλα) έκανα και τα φιλάρισε λίγο και μετά τα στέγνωσε.

Όταν ήρθε η ώρα να πληρώσω μου ζήτησε 25 ευρώ. Το κούρεμα έκανε 15 και η θεραπεία 10 ευρώ.

Αν και ήξερα την τιμή του κουρέματος, μου φάνηκαν λίγα τα λεφτά για την θεραπεία.

Η κομμώτρια που κουρεύει την αδερφή μου παίρνει 20 ευρώ μόνο για το κούρεμα.

Και εγώ έδωσα 25 και έκανα και κούρεμα και θεραπεία.

Τέλος αφού πήρα την απόδειξη μου είπε ότι πρέπει να ξανακάνω θεραπεία σε 15 περίπου μέρες. Την ρώτησα και για τα σαμπουάν για την πιτυρίδα και για το αν κάνουν δουλειά. Μου απάντησε, ότι ναι στην αρχή κάνουν δουλειά αλλά ότι μετά τα μαλλιά συνηθίζουν τα συστατικά του σαμπουάν και καλό θα ήταν να πάρω ένα επαγγελματικό.

Αυτό ήταν και για σήμερα.

Μην ξεχνάτε να γίνετε μέλοι στην ομάδα μου Lovellen94 στο Facebook.



Ακολουθήστε με στο twitter στην σελίδα μου Lovellen94.

Επίσης μην ξεχνάτε να κάνετε Subscribe και Like στα βίντεο που ανεβάζω στο Youtube.

Τα λέμε ξανά αύριο. Μέχρι τότε φιλάκια. 💋💋💋💋


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σήμερα είναι τα γενέθλιά μου!!!!

Σε πληρώνουν για να μείνεις!!!!

Τα 10 μυστήρια και θρύλοι γύρω από τον «κρυφό» κόσμο των υπόγειων σιδηροδρόμων.