10 Περίεργες φωτογραφίες που θα σε μπερδέψουν!

Γεια σας για ακόμα μια μέρα!!!


Πολλές φορές ο φωτογραφικός φακός μπορεί να κάνει το θαύμα του.

Αυτό μπορείτε να το διαπιστώσετε και στις 10 «περίεργες φωτογραφίες« που ακολουθούν, λίγο η στιγμή, λίγο η γωνιά λήψης και μια οφθαλμαπάτη δημιουργείται στα μάτια μας.

Όπως και να έχει όμως το αποτέλεσμα είναι διασκεδαστικό!


1. Μια κοπέλα μάλλον μια σαλάτα ουπς κάτι περίεργο γίνετε στα πόδια της, ααα ναι είναι ο σκύλος της…





2. Μια οικογενειακή φωτογραφία αλλά κάτι περίεργο γίνεται στα πόδια του μικρού κοριτσιού, μάλλον θα είναι τα πόδια της μαμάς!





3. Εδώ 2 άνθρωποι αγκαλιάζονται ή μήπως τελικά είναι 3 για δες καλύτερα.





4. Μια όμορφη μελαχρινή κοπελίτσα μ’ ένα ψηλό κότσο στα μαλλιά… που μοιάζει όμως μ’ έναν μελαψό με ράστα;




5. Μια «όμορφη» γαμήλια φωτογραφία… πάντως εγώ αυτόν τον φωτογράφο δεν θα τον έπαιρνα στον γάμο μου!





6. Ένα όμορφο μικρο αγοράκι με μύτη σαν του δρακουμέλ και γυαλιά;





7. Όμορφη κοπέλα έχει ο τύπος στην φωτογραφία και μεταφέρει όπου θέλει το κεφάλι της μάλλον…





8. Ωχ ένας γίγαντας ή 3 «στρουμφάκια», τι έχουμε εδώ;




9. Φίλε και έμενα μου αρέσουν τα κολάν πολύ αλλά, sorry άλλα εσένα δεν σου πηγαίνουν!




Αυτό ήταν και για σήμερα.

Μην ξεχνάτε να κάνετε Like στην ομάδα μου Lovellen94 στο Facebook.

Ακολουθήστε με στο twitter στην σελίδα μου Lovellen94.

Επίσης μην ξεχνάτε να κάνετε Subscribe και Like στα βίντεο που ανεβάζω στο Youtube.

Τα λέμε ξανά αύριο. Μέχρι τότε φιλάκια. 💋💋💋

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σήμερα είναι τα γενέθλιά μου!!!!

13 Περίεργες και αστείες στιγμές από όλο τον κόσμο!

Σε πληρώνουν για να μείνεις!!!!