Τα νέα μου!!!!

Καλησπέρα σας από την βροχερή Θεσσαλονίκη!!!

Σήμερα θα σας γράψω για το πως περνάει η κάθε μέρα μου.




Βασικά να σας πω ότι έχω πολύ καιρό να σας γράψω κάτι από τις σκέψεις μου και τα αισθήματα μου. Και λυπάμαι γι' αυτό γιατί αυτός ήταν και ο λόγος που δημιούργησα αυτό το blog.

Τις τελευταίες 2 εβδομάδες ήθελα πολύ να γράψω αλλά δεν είχα χρόνο.


Πριν μέρες με είχαν πάρει τηλέφωνο για να πάω να κάνω δοκιμαστικό σε ένα οικοτροφείο ηλικιωμένων.


Καθώς πήγαινα εκεί με πήραν τηλέφωνο και από αλλού να πάω για δοκιμαστικό.


Πήγα, λοιπόν, και στα 2 δοκιμαστικά και είπαν ότι θα επικοινωνήσουν μαζί μου.


Στο 2, μάλιστα, δοκιμαστικό μου είπαν ότι θα με πάρουν τηλέφωνο την επόμενη μέρα. Ποτέ δεν με πήραν.


Και η αλήθεια είναι ότι εκείνη η δουλειά μου άρεσε πολύ περισσότερο.


Από το οικοτροφείο ηλικιωμένων με πήραν και ξεκίνησα να δουλεύω εκεί.


Δουλεύω 5 μέρες την εβδομάδα σε διάφορες βάρδιες, (πρωινή, απογευματινή και βραδινή) και τα χρήματα είναι αρκετά καλά.


Αλλά έχω και τα μαθήματα υπολογιστών όπου προσπαθώ να πηγαίνω τουλάχιστον 2 φορές την εβδομάδα, όταν προλαβαίνω.


Τελειώνοντας να σας πω ότι ετοιμάζω ένα καινούργιο giveaway με τέλειο δώρο. Περισσότερες πληροφορίες θα σας δώσω σύντομα.




Αυτό ήταν και για σήμερα.

Μην ξεχνάτε να κάνετε Like στην ομάδα μου Lovellen94 στο Facebook.

Ακολουθήστε με στο twitter στην σελίδα μου Lovellen94.

Επίσης μην ξεχνάτε να κάνετε Subscribe και Like στα βίντεο που ανεβάζω στο Youtube.


Τα λέμε ξανά αύριο. Μέχρι τότε φιλάκια. 💋💋💋

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σήμερα είναι τα γενέθλιά μου!!!!

13 Περίεργες και αστείες στιγμές από όλο τον κόσμο!

Σε πληρώνουν για να μείνεις!!!!