Τα 15 πιο περίεργα αυτοκίνητα του κόσμου!

Γεια σας για ακόμα μια μέρα.

Το αυτοκίνητο θεωρείται πλέον το πιο απαραίτητο μέσω για την καθημερινή μας μεταφορά, ακόμη και αν η βενζίνη έχει φτάσει στα ύψη. Γι’ αυτό και οι περισσότεροι προσπαθούν να τα φτιάξουν, ώστε πέρα από γρήγορα να είναι και εντυπωσιακά, για να κλέβουν την παράσταση όταν κυκλοφορούν στους δρόμους.

Όλα καλά μέχρι εδώ, τι γίνεται όμως όταν αυτός που αποφασίζει να πειράξει το αμάξι του, δεν έχει και το καλύτερο γούστο; Μα φυσικά, σκορπάει απλόχερα το γέλιο σε όσους το αντικρίζουν.

Τώρα θα σκεφτείς, εντάξει τι το τραγικό μπορεί να κάνει κάποιος για να αλλάξει τόσο την εμφάνιση του; Κι όμως κάποιοι έχουν τρομερές ιδέες, με αποτέλεσμα να καταφέρουν να έχουν στην διάθεση τους, ένα από τα πιο αστεία και ταυτόχρονα τόσο περίεργα αυτοκίνητα, σαν αυτά που θα δεις σήμερα στην λίστα μου.


15 Αστεία αυτοκίνητα που θα σε κάνουν να κλάψεις από τα γέλια!



1. Πρώτο και καλύτερο το νέο μοντέλο «Αγελαδίτσα». Και τώρα εγώ έχω μια απορία, όταν πατάει την κόρνα τι ακούγετε, μουυυυυυ;




2. Στην αρχή λέω δεν παίζει είναι παιδικό παιχνίδι, αλλά αν δεις το πόσο μικρό φαίνεται το αρκουδάκι δίπλα του, θα καταλάβεις ότι μάλλον είναι πραγματικό!




3. Άιντε και το τσίρκο Μεντράνο, ήρθε και πάλι στην πόλη σας! Ξέρεις τι πρόσεξα, ε; Την πινακίδα που έχει και το κουνελάκι του playboy. Έλα ρε τρέλα..!




4. Να να αυτό είναι μακράν το αγαπημένο μου και βλέπεις περνάει και το μήνυμα της οικολογικής συνείδησης, καθώς κάτω αριστερά φαίνεται και το logo της Greenpeace.




5. Τα ποντίκια καλά, καλά δεν τα αντέχουμε ούτε στην σκέψη ότι θα τα δούμε και αυτός εδώ έντυσε έτσι το όχημα του; Ε, αν είναι δυνατόν.




6. Άλλη μια απορία που έχω για αυτά τα χνουδωτά αυτοκίνητα, για ποιον καιρό είναι κατάλληλα; Τον χειμώνα βρέχει και μουλιάζουν από υγρασία και το καλοκαίρι είναι φούρνος. Ε πότε τα χρησιμοποιούν πια;




7. Να και ο ροζ πάνθηρας. Αυτό πάντως για να μιλήσουμε και λίγο σοβαρά, θα ήταν εκπληκτικό για άρμα τις απόκριες, δεν νομίζεις;



8. Χαχαχαχαχα ε δεν κρατήθηκα έβαλα τα κλάματα. Και σου λέει βγαίνει από αυτό το «πριγκιπικό» αμάξι ένας νταγλαράς bodybuilder με μουστάκι!




9. Μα αυτό γιατί να θεωρείται περίεργο δεν μπορώ να σας καταλάβω, αφού πάντα ήθελε μια λίμο ο άνθρωπος.




10. Τι ψαράκι είσαι εσύ μάνα μου; Καλά και πως βλέπει μπροστά του αυτός;




11. Αυτό εδώ όμως σίγουρα είναι καμουφλαρισμένο από τον στρατό, δεν μπορώ να βρω άλλη λογική εξήγηση.




12. Και φυσικά δεν θα μπορούσα να παραλείψω το αυτοκινητάκι της Barbie. Τι δεν είναι δικό της; Ε ρε κάτι μηνύσεις που θα έκανα στην θέση της!




13. Κοίτα, το λες και jeep με αυτές τις ροδάρες που του βάλανε. Μα καλά και πως ανεβαίνει με σκάλα;




14. Ζητείται κηπουρός για να κλαδέψει το αμαξάκι μου. Δεν θα ήταν τέλεια αγγελία; Και πάρε μάτι πινακίδα, ΤΕΖΑ…




15. Last but not least, που λένε και οι «φίλοι» μας οι Άγγλοι, μια διαβολεμένη πατέντα. 



Εσένα ποιο αμάξι σου φάνηκε ότι είναι πιο γελοία φτιαγμένο; Εμένα πάντως το γουρουνάκι με άφησε πραγματικά άφωνη, για το γούστο που έχουν μερικοί!!



Αυτό ήταν και για σήμερα.

Μην ξεχνάτε να κάνετε Like στην ομάδα μου Lovellen94 στο Facebook.

Ακολουθήστε με στο twitter στην σελίδα μου Lovellen94.

Επίσης μην ξεχνάτε να κάνετε Subscribe και Like στα βίντεο που ανεβάζω στο Youtube.

Τα λέμε ξανά αύριο. Μέχρι τότε φιλάκια. 💋💋💋

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σήμερα είναι τα γενέθλιά μου!!!!

Σε πληρώνουν για να μείνεις!!!!

Τα 10 μυστήρια και θρύλοι γύρω από τον «κρυφό» κόσμο των υπόγειων σιδηροδρόμων.