Βόλτα στο πανηγύρι....

Γεια σας για ακόμα μια μέρα.

Σήμερα σας γράφω πιο αργά από συνήθως γιατί πήγα με τους γονείς μου στο πανηγύρι του Αγίου Μάμα.

Με αυτή την ανάρτηση σκέφτηκα να σας γράψω την γνώμη μου και το πως πέρασα σήμερα.



Αρχικά να σας πω ότι ανάμεσα στα πιο διάσημα πανηγύρια στη Χαλκιδική είναι το πανηγύρι του Αγίου Μάμα. 

Οργανώνεται από τους ντόπιους κάθε πρώτη εβδομάδα του Σεπτεμβρίου, όπου χιλιάδες άνθρωποι έρχονται στο χωριό, προκειμένου να συμμετάσχουν στην εκδήλωση. Το πανηγύρι του Αγίου Μάμα χαρακτηρίζεται από το μεγάλο εμπορικό και πολιτιστικό ενδιαφέρον του.

Υπολογίζεται ότι κάθε Σεπτέμβρη καταφτάνουν στον Άγιο Μάμα πάνω από 1.000 εκθέτες και πάνω από 200.000 επισκέπτες.

Και τώρα στα δικά μας.....

Οι γονείς μου και εγώ ξυπνήσαμε σήμερα στης 8 το πρωί για να ξεκινήσουμε νωρίς ώστε να είμαστε εκεί στης 10 η ώρα.

Είχαμε αποφασίσει από την προηγούμενη μέρα ότι θα πάμε το πρωί γιατί το απόγευμα έχει πάρα πολύ κόσμο.

Αφού φτάσαμε πήγαμε πρώτα στην εκκλησία να προσκυνήσουμε και μετά ξεκινήσαμε να βλέπουμε τους πάγκους με τα πράγματα.

Φέτος, η αλήθεια είναι ότι δεν μου άρεσε ιδιαίτερα.

Ίσως φταίει ότι πήγαμε μια μέρα πριν τελειώσει και μερικοί εκθέτες είχαν φύγει.

Ή μπορεί να φταίει ότι στα ρούχα που μου άρεσαν δεν είχε νούμερα. Δηλαδή εμείς  οι παχουλές τη πρέπει να κάνουμε για να ντυθούμε;;;;

Τέλος πάντων. Το μεγαλύτερο ποσοστό εκθετών πουλούσαν κάλτσες. Κάλτσες και ρούχα. Λίγη πωλούσαν κάτι το διαφορετικό.

Αυτή τη στιγμή είμαι μέσα στο αυτοκίνητο και έχουμε, μόλις, ξεκινήσει το ταξίδι της επιστροφής.

Αυτό ήταν και για σήμερα.

Μην ξεχνάτε να κάνετε Like στην ομάδα μου Lovellen94 στο Facebook.

Ακολουθήστε με στο twitter στην σελίδα μου Lovellen94.

Επίσης μην ξεχνάτε να κάνετε Subscribe και Like στα βίντεο που ανεβάζω στο Youtube.

Τα λέμε ξανά αύριο. Μέχρι τότε φιλάκια. 💋💋💋

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σήμερα είναι τα γενέθλιά μου!!!!

13 Περίεργες και αστείες στιγμές από όλο τον κόσμο!

Σε πληρώνουν για να μείνεις!!!!