Αγάπη ή μίσος

Γεια σας....

Σήμερα θα σας μιλήσω για πράγματα που αγαπώ και εκείνα που μισώ.
Ξεκινάω λοιπόν με τα πράγματα που...

...Μισώ.


  1. Όταν πηγαίνω στο γιατρό για το ραντεβού μου και περιμένω 40 λεπτά για να με εξετάσει.
  2. Όταν μου λένε να φάω μπάμιες. Απλά μπλιαχ.
  3. Όταν πάω στην τράπεζα και είμαι ο αριθμός 100 και στο ταμείο εξυπηρετούν τον αριθμό 5. 
  4. Όταν με παίρνουν τηλέφωνο απο διάφορες εταιρίες μεσημεριάτικα.
  5. Όταν με ξυπνάνε, χωρίς λόγο, ενώ έβλεπα ωραίο όνειρο.
  6. Το ξυπνητήρι.
  7. Τα έντομα. Αράχνες, κατσαρίδες όλα.
  8. Όταν κανονίζω έξοδο με παρέα και με πέρνουν τηλέφωνο τελευταία στιγμή να ακυρώσουν ή δεν έρχονται καθόλου.
  9. Όταν κάνω μπάνιο και μου χτυπάνε την πόρτα.

...Αγαπώ.
  1. Τον καλύτερο μου φίλο, τον σκύλο μου.
  2. Την οικογενειά μου.
  3. Τα γλυκά με σοκολάτα και τα παγωτά.
  4. Να κουλουριάζομαι με την κουβέρτα μου στον καναπέ.
  5. Να πίνω ζεστή σοκολάτα μπροστά στο τζάκι το χειμώνα.
  6. Το φθινόπωρο που δεν έχει ούτε ζέστη αλλά ούτε και κρύο.
  7. Την δουλειά μου, όποτε έχω.
  8. Να πηγαίνω στην τράπεζα και να έχω το νούμερο 100 και να εξυπηρετείται το νούμερο 99.
  9. Όταν μου προσφέρουν δώρα χωρίς να είναι κάποια γιορτή.

Αυτό ήταν για σήμερα παιδιά. Αφήστε σας παρακαλω τα σχόλια σας, είτε θετικά είτε αρνητικά.
Τα ξαναλέμε αύριο. Καλό σας βράδυ.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σήμερα είναι τα γενέθλιά μου!!!!

13 Περίεργες και αστείες στιγμές από όλο τον κόσμο!

Σε πληρώνουν για να μείνεις!!!!