Ευχές και super δώρο.

Γεια σας και σήμερα...




Αρχικά να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε μια γνωστή μου που με βοήθησε με τα δώρα τελευταία στιγμή. Επειδή σήμερα είναι και τα γενέθλια της  και δεν μπόρεσα να βρεθώ κοντά της της εύχομαι να τα εκατοστήσει και ότι επιθυμεί να το έχει.

Όπως σας είχα πει θα κάνω έναν διαγωνισμό όπου 5 από εσάς θα κερδίσουν από 1 βραχιόλι και μία τσάντα.

Τα διαλέξαμε με προσοχή και ελπίζουμε να σας αρέσουν. Επειδή τα οικονομικά μας είναι χάλια το δώρο είναι μικρό αλλά με πολλή αγάπη.

Ο τρόπος συμμετοχής έχει 3 βήματα.

  1. Αφήστε 1 like και σχόλιο κάτω από τη δημοσίευση. 
  2. Γίνετε μέλος στην ομάδα μου. Αν είστε ήδη προσκαλέσετε1 φίλο σας.
  3. Κάντε share τον διαγωνισμό ώστε να τον μάθουν και άλλα άτομα.
Ο διαγωνισμός θα διαρκέσει μέχρι της 15/2/2018.

Μην ξεχάσετε να γίνετε μέλος στην ομάδα μου στο facebook. Η ομάδα μου λέγεται Lovellen94. Σας περιμένω .

Καλή επιτυχία σε όλους σας.

Σας ευχαριστώ.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σήμερα είναι τα γενέθλιά μου!!!!

13 Περίεργες και αστείες στιγμές από όλο τον κόσμο!

Σε πληρώνουν για να μείνεις!!!!