Χειρότερο δώρο ever!!

Καλησπέρα σας!!!!

Σήμερα θα σας πω για το πιο παράξενο δώρο που μου έχουν κάνει. Εχτές ήταν η ονομαστική γιορτή της μητέρας μου. Άρχισαν λοιπόν να έρχονται οι φίλες της με δώρα. Κολόνιες, ρούχα, γλυκά και διάφορα άλλα φυσιολογικά πράγματα.
Το απόγευμα άρχισαν να έρχονται οι συγγενείς. Η γιαγιά μου, όπως πάντα πρωτοτύπησε, πήρε δώρο σ' εμένα. Και τη μου έφερε αναρωτιέστε; Μου πήρε πιάτα.
Και καθόμουν εχτές το βράδυ και σκεφτόμουν μερικά πράγματα όπως;

  • Έχω γενέθλια ή γιορτή;  Η απάντηση όχι. 
  • Χρειαζόμουν πιάτα; Πάλι όχι.
  • Τη να τα κάνω τα πιάτα; Πήγα σήμερα και τα έκανα αλλαγή. Μην της το πείτε όμως θα είναι το μυστικό μας.
  • Γιατί δεν έδωσε τα πιάτα στην μαμά μου που γιόρταζε. Της πήρε δώρο ρούχα.
Τέλος πάντων πριν φύγει με ρωτάει αν μου άρεσε το δώρο μου. Της απαντάω ναι ( πάντα λέω ναι, αλλιώς προσβάλλετε) αλλά για ποιόν λόγο μου έφερε το δώρο και μου απαντάει γιατί πήρα το πτυχίο μου. 
Εσείς θα κάνατε δώρο πιάτα; Αφήστε ένα σχόλιο ή στείλτε μου ένα μήνυμα στο Facebook και πείτε μου πιο είναι το χειρότερο δώρο που έχετε πάρει ή έχετε κάνει. 
Αυτό ήταν για σήμερα ελπίζω να συνεχίσετε να διαβάζετε αυτά που γράφω. 

Καληνύχτα σας... Και μη ξεχνάτε να αγαπάτε τους συνανθρώπους σας..💋💋💋💋💖💖💖🌛🌛🌛

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σήμερα είναι τα γενέθλιά μου!!!!

13 Περίεργες και αστείες στιγμές από όλο τον κόσμο!

Σε πληρώνουν για να μείνεις!!!!