Θα κόψω τα μαλλιά μου!!!!

Καλησπέρα σας φίλοι μου.

Σήμερα θα σας πω τους λόγους που αποφάσισα να κόψω τα μαλλιά μου. Αρχικά, να σας πω ότι τα μαλλιά μου είναι μακριά, στο ύψος της μέσης μου. Επίσης είναι και σγουρά. 

Ωστόσο, όσο τέλεια κι αν δείχνουν τα μακριά μαλλιά μου, μόνο εγώ ξέρω τι ταλαιπωρία περνάω εξαιτίας τους. Κάποιες φορές είναι τόσο δύσκολο να τα βγάλω πέρα μαζί τους, που φτάνω στο σημείο να απειλώ τον εαυτό μου, σε φάση: «Αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση, αύριο θα πάω να τα κόψω όλα σύριζα». Βέβαια, στο επόμενο λεπτό το έχω μετανιώσει! 

Τα προβλήματα που αντιμετωπίζω είναι τα εξής:
  1. Τα μαλλιά μου χρειάζονται μια αιωνιότητα για να στεγνώσουν.
  2.  Όταν πρόκειται να βγω, τα μαλλιά είναι το πιο βαρετό μέρος της προετοιμασίας. Λούσιμο + χτένισμα  = μαραθώνιος.
  3.  Στις εξόδους μου, όταν χορεύω μαστιγώνω τον κόσμο γύρω σου.
  4.  Όπου πηγαίνω, αφήνω από πίσω μου ένα μονοπάτι από τρίχες δηλαδή  μαδάω.
  5. Τα μαλλιά  μπαίνουν πάντα στο πρόσωπο μου.
    Και γι' αυτό όποτε φεύγω από το σπίτι έχοντας ξεχάσει να πάρω λαστιχάκι, ξέρω πως η μέρα μου δεν άρχισε καλά.
  6. Τα λαστιχάκια βέβαια είναι μια άλλη ιστορία. Ακόμα δεν έχω βρει εκείνο που κρατάει τα μαλλιά μου έτσι όπως θέλω. Επομένως, συμβιβάζομαι με τα λαστιχάκια που όταν τα γυρίσεις δύο φορές, η κοτσίδα είναι πάντα χαλαρή, ενώ στην τρίτη φορά τα μαλλιά μου δεν χωράνε να περάσουν.
  7. Έχω συνηθίσει πλέον να βλέπω της τρίχες μου μπερδεμένες στο λαστιχάκι όποτε ξελύνω τα μαλλιά μου.
  8. Είμαι η χαρά των εταιρειών με σαμπουάν, conditioner κι όλα τα προϊόντα styling. Με τέτοια κατανάλωση που κάνω, δικαιούμαι το βραβείο του καλύτερου πελάτη!
  9.  Το φερμουάρ είναι ο μεγαλύτερος εχθρός μου.
    Γενικότερα, τα μαλλιά μου πιάνονται παντού. Ειδικά, στην τσάντα, στην πόρτα, στο παράθυρο ακόμα και στα δέντρα.
  10.  Όταν οδηγάω, αποφεύγω να ανοίξω τελείως το παράθυρο, καθώς είναι ιδιαίτερα επικίνδυνο. Εκτός εάν έχω μαζεμένα τα μαλλιά μου
  11. Το να πιάσω τα μαλλιά μου κότσο συνήθως καταλήγει σε αποτυχημένη προσπάθεια, γιατί αυτό μια φορά μικρό και χαριτωμένο κότσο δεν το λες. Μοιάζει με δεύτερο κεφάλι.
  12. Το να φτιάχνω τα μαλλιά μου μόνη μου, να τα ισιώνω ή να κάνω μπούκλες, αποτελεί ένα είδος γυμναστικής για εμένα. Μετά από λίγη ώρα, τα χέρια μου πιάνονται και πονάνε!
Τελειώνοντας να σας πω ότι τα μαλλιά μου θα τα δωρίσω για να φτιαχτούν περούκες για τα παιδιά με καρκίνο. 

Αυτό ήταν και για σήμερα παιδιά, τα λέμε αύριο.

Φιλάκια
💋💋💋💋💋

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σήμερα είναι τα γενέθλιά μου!!!!

13 Περίεργες και αστείες στιγμές από όλο τον κόσμο!

Σε πληρώνουν για να μείνεις!!!!