Διακοπή ρεύματος- Lovellen= 1-0

Καλησπέρα!!!!!


Δεν θα πιστέψετε τη έπαθα σήμερα. Είχα ξυπνήσει στης 8 η ώρα γιατί θα ανέβαζα ένα μεγάλο θέμα και εκεί που έγραφα στο το blog μου πέφτει το ρεύμα. Φωτογραφίες και ότι άλλο είχα ετοιμάσει για σήμερα πάνε.
Το ρεύμα τελικά ήρθε στης 5 η ώρα. Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά κάηκε και ο υπολογιστής μου. Τον πήγα στον τεχνικό και του ζήτησα να σώσει τα αρχεία μου. Μόνο που καταστράφηκε ο σκληρός δίσκος και δεν ξέρει αν μπορεί να σώσει και τη. Εγώ του ζήτησα να σώσει τους 2 φακέλους που χρησιμοποιώ καθημερινά και περιέχουν τα θέματα για το blog μου.
Αν αύριο πάνε όλα καλά θα έχω πίσω τα αρχεία που με ενδιαφέρουν. Προσευχηθείτε και εσείς μαζί μου.

Ευχαριστώ που συνεχίζετε και διαβάζετε αυτά που γράφω.
Τα λέμε αύριο.
Πολλά φιλάκια και να έχετε ένα υπέροχο βράδυ.💋💋💋💋💋💋💋💋💋

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σήμερα είναι τα γενέθλιά μου!!!!

13 Περίεργες και αστείες στιγμές από όλο τον κόσμο!

Σε πληρώνουν για να μείνεις!!!!