Με παράτησε τελευταία στιγμή!!

Γεια σας....

Σήμερα ήταν μια τρελή μέρα για εμένα.

Αρχικά να σας υπενθυμίσω ότι σας είχα πει ότι θα κάνω διαγωνισμό στο τέλος του μήνα.

Έτσι είχα προσεγγίσει μια γνωστή μου που φτιάχνει χειροποίητα κοσμήματα ώστε να με βοηθήσει με το διαγωνισμό. Μέχρι που σήμερα το μεσημέρι μου έστειλε μήνυμα ότι δεν θέλει τελικά να βοηθήσει και ότι τα κοσμήματα που ζήτησα δεν είναι έτοιμα πράγμα που με έκανε να τρελαθώ. Πριν λίγες μέρες μου είχε πει ότι δουλεύει στο τελευταίο κομμάτι.

Οπότε σήμερα το απόγευμα έτρεχα στην Θεσσαλονίκη και έψαχνα δώρα για να αντικαταστήσω τα προηγούμενα. Ελπίζω να σας αρέσουν.

Τα δώρα που διάλεξα για εσάς είναι κοσμήματα αλλά είναι πιο απλά  με αντίθεση τα προηγούμενα.

Αύριο τέτοια ώρα περίπου θα δημοσιεύσω τον διαγωνισμό. Ελπίζω να λάβετε μέρος.

Αυτό ήταν και για σήμερα. Φιλάκια. 💋💋💋💋💋

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σήμερα είναι τα γενέθλιά μου!!!!

13 Περίεργες και αστείες στιγμές από όλο τον κόσμο!

Σε πληρώνουν για να μείνεις!!!!