Νυχτερινές σκέψεις.

Γεια σας....

Σήμερα σας γράφω αυτήν την ανάρτηση αργά για 2 λόγους.
1. Όπως σας είπα και χτες ο υπολογιστής μου χάλασε. Σήμερα με πήρε ο τεχνικός τηλέφωνο και που είπε ότι δεν φτιάχνετε οπότε πρέπει να χρησιμοποιώ τον οικογενειακό ή το κινητό μου.
2. Σήμερα ήρθε από το σπίτι μου μια πρώην φίλη μου. Δεν την περίμενα να έρθει γιατί δεν έχουμε μιλήσει ενάμιση χρόνο. Βγήκαμε έξω για καφέ και στην αρχή ήταν προσβλητική. Αργότερα όμως έγινε η φίλη που είχα όταν είχαμε ξεκινήσει να κάνουμε παρέα. Δεν ξέρω πως να νιώσω. Πρέπει να σκεφτώ.

Αυτές είναι οι σκέψεις που με βασανίζουν βραδιάτικα και μου έδωσαν την ώθηση να μοιραστώ μαζί σας. Αν μπορείτε να μου προτείνετε κάτι κάντε το.

 Σας Ευχαριστώ που με "ακούτε" και ελπίζω στην ανταπόκριση σας.


Καληνύχτα σας.🌜🌜🌜

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σήμερα είναι τα γενέθλιά μου!!!!

13 Περίεργες και αστείες στιγμές από όλο τον κόσμο!

Σε πληρώνουν για να μείνεις!!!!