Βόλτα με τον Οασθ....

Γεια σας.

Σήμερα, εδώ στη Θεσσαλονίκη, ο καιρός αντανακλά την διάθεση μου. Επειδή βρέχει και εγώ έπρεπε να κάνω τα γραφειοκρατικά από την δουλειά τα οποία μισώ γιατί παίρνουν αρκετό χρόνο.

Ξύπνησα νωρίς και έβαλα 3 στόχους για την ημέρα.

1. Να πάω στη τράπεζα να πληρώσω κάτι που μου ζήτησε η γιαγιά μου και λόγο δουλειάς δεν προλάβαινα.

2. Να πάω στο λογιστήριο που χρησιμοποιεί η κλινική όπου δούλευα για να πάρω την απόλυση μου και να υπογράψω ότι χρειάζονταν.

3. Να πάω να βγάλω κάρτα ανεργείας από τον Ο.Α.Ε.Δ.

Τα πρώτα 2 πρόλαβα να τα κάνω αλλά το τελευταίο όχι.

Αυτή τη στιγμή που σας γράφω είμαι μέσα στο λεωφορείο νούμερο 8 και γυρνάω σπίτι.

Πρέπει να πάρω ακόμα 1 από τα IKEA ώστε να φτάσω όμως, μεγάλη διαδρομή.

Μέχρι τώρα έχω μπει σε 5 διαφορετικά λεωφορεία. Το ρεκόρ μου είναι το 13 και δεν μιλάω για λίγες στάσεις.

Αυτό ήταν και για σήμερα. Γράψτε μου ένα μήνυμα με τον αριθμό των λεωφορείων που έχετε χρησιμοποίηση μέσα σε μια μέρα, παρακαλώ.

Τα λέμε ξανά αύριο. Φιλάκια.💋💋💋

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σήμερα είναι τα γενέθλιά μου!!!!

13 Περίεργες και αστείες στιγμές από όλο τον κόσμο!

Σε πληρώνουν για να μείνεις!!!!