Τι έκανα εχτές....

Γεια σας....

Όπως σας είπα και εχτές σήμερα θα σας περιγράψω την χτεσινή μέρα.

Όπως ανάφερα χτες είχαμε οικογενειακό γεύμα στο σπίτι της γιαγιάς μου.

Ξεκίνησα, λοιπόν, κατά της 12:30 για να είμαι εκεί στης 1 η ώρα ώστε να προλάβω να φάω, να κάτσω λίγο να δω το σόι και να φύγω για την δουλειά.

Φανταστείτε τον εκνευρισμό μου όταν άκουσα ένα μπουμ από το αυτοκίνητο μου ενώ πάρκαρα.

Όχι δεν χτύπησα τίποτα, απλά έσκασε το λάστιχο.

Ήρθαν αμέσως ο μπαμπάς και ο παππούς μου να το αλλάξουν αλλά η ρεζέρβα ήταν ξεφούσκωτη και πήγαμε το αμάξι σε βενζινάδικο για να βάλουμε αέρα.

Μέχρι να γυρίσουμε είχε πάει 2 η ώρα και εγώ έπρεπε να φύγω στης 14:20 γιατί έπιανα δουλειά στης 3 η ώρα.

Και εκεί τα έκανα όλα λάθος σύμφωνα με την προϊσταμένη.

Αποφάσισα να κάτσω σε αυτήν τη δουλειά όσο μπορώ να αντέξω της προσβολές όλων γιατί δυστυχώς έχω ανάγκη τα χρήματα αλλιώς θα είχα φύγει ήδη.

Αυτό ήταν και για σήμερα. Τα λέμε ξανά αύριο.

Μέχρι τότε φιλάκια.💋💋💋💋

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σήμερα είναι τα γενέθλιά μου!!!!

13 Περίεργες και αστείες στιγμές από όλο τον κόσμο!

Σε πληρώνουν για να μείνεις!!!!