Μεγάλη Παρασκευή.



Γεια σας για ακόμα μιά φορά.

Όπως σας είπα και χτες δεν είχα προλάβει να βάψω τα πασχαλινά αυγά μου, οπότε το έκανα σήμερα. Θα σας δείξω και φωτογραφίες από τα πειράματα μου.

Πήρα, λοιπόν, 30 αυγά και τα έβρασα. Φέτος, για πρώτη χρονιά, δεν μου έσπασε κανένα.

Όταν ήταν έτοιμα και ήταν η ώρα να τα βάψω, ακολούθησα της οδηγίες που έχει η βαφή, τα έβαζα στο χρώμα και όταν τα έβγαζα ήταν ροζ!
Σχετική εικόνα



Μετά από αυτήν την αποτυχία πήγα στο σούπερ μάρκετ και αγόρασα ακόμα 30 αυγά, μια κόκκινη βαφή και μια μπλέ.

Αφού έκανα την διαδικασία ξανά από την αρχή, έβαλα μόνο 1 αυγό στην κόκκινη βαφή το οποίο βγήκε και αυτό ροζ.

Οπότε έβαλα το μισό σακουλάκι από την μπλε βαφή μέσα στο κόκκινο χρώμα και τα αυγά μου βγήκαν κόκκινα.



Καταλλήγοντας πλέον έχω 31 αυγά ροζ και 29 κόκκινα. Τώρα πρέπει να βρω ποιος θα τα φάει...

Επειδή πρέπει να φύγω στη δουλειά θα βάλω της φωτογραφίες αργότερα.

Μην ξεχνάτε να γίνετε μέλοι στην ομάδα μου Lovellen94 στο Facebook.

Ακολουθήστε με στο twitter στην σελίδα μου Lovellen94.

Επίσης μην ξεχνάτε να κάνετε Subscribe και Like στα βίντεο που ανεβάζω στο Youtube.

Τα λέμε ξανά αύριο. Φιλάκια💋💋💋💋.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σήμερα είναι τα γενέθλιά μου!!!!

Σε πληρώνουν για να μείνεις!!!!

Τα 10 μυστήρια και θρύλοι γύρω από τον «κρυφό» κόσμο των υπόγειων σιδηροδρόμων.