Μεγάλο Σάββατο.

Γεια σας.

Σήμερα θα σας γράψω για τα πράγματα που έχω κάνει εώς τώρα και για την καινούργια μου δουλειά.

Σήμερα, λοιπόν, ξύπνησα στης 7 η ώρα για να πάω εκκλησία να κοινωνήσω.

Αλλά πρώτα πήγα στο φούρνο για να πάρω ψωμί.

Μετά πήγα στο σούπερ μάρκετ για ψώνια.

Ύστερα στο κρεοπωλείο για να παραλάβω το κατσικάκι που είχα παραγγείλει.

Και τέλος στην εκκλησία όπου κοινώνησα.

Τώρα θα σας μιλήσω για την καινούργια μου δουλειά.

Εδώ και μία εβδομάδα έχω ξεκινήσει να δουλεύω σε μία κλινική, αφού είμαι νοσηλεύτρια.

Μέχρι την Πέμπτη όλα ήταν καλά, δούλευα με ακόμα μία κοπέλα στον ίδιο όροφο.

Χτες, όμως, με βάλανε σε έναν άλλο όροφο και μόνη μου.

Δεν ήξερα τους ασθενείς και είχα και πάνω από το κεφάλι μου τον προϊστάμενο που με πίεζε να κάνω ποιο γρήγορα.

Ξεκίνησα στης 3:30 της αλλαγές και ήθελε εώς της 4:30 να έχω τελειώσει.

Το τμήμα είχε 30 άτομα τα οποία έπρεπε εγώ να καθαρίσω, να σηκώσω σε καρότσια, να τα βάλω κάλτσες, παντόφλες και ζακέτες και να τα πάω στην τραπεζαρία για φαγητό.

Νομίζω ότι αν συνεχίσει έτσι θα παραιτηθώ και ας είμαι μόλις μια εβδομάδα εκεί.

Αυτό ήταν και για σήμερα. Τα λέμε ξανά αύριο. Φιλάκια.💋💋💋💋

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σήμερα είναι τα γενέθλιά μου!!!!

13 Περίεργες και αστείες στιγμές από όλο τον κόσμο!

Σε πληρώνουν για να μείνεις!!!!