Εκδρομή στα Πετροκέρασα!!!!

Γεια σας.

Σήμερα θα σας γράψω για την εκδρομή που πήγα με την οικογένεια μου.

Αποτέλεσμα εικόνας για πετροκερασα

Αρχικά, ο λόγος που πήγαμε ήταν επειδή ο πατέρας μου έχει ένα φίλο εκεί και ήθελε, εδώ και καιρό, να πάει να τον δει.

Επειδή σήμερα είχε κανονισμένη διακοπή ρεύματος στον δήμο μου, ήταν η τέλεια ευκαιρία να πάμε.

Οι οικογένεια του φίλου του, έχει μια ταβέρνα οπότε θα τρώγαμε και εκεί.

Ξεκινήσαμε, λοιπόν, νωρίς το μεσημέρι (13:00) και φτάσαμε μετά από μιάμιση ώρα (14:30).

Ο δρόμος ήταν γεμάτος στροφές αλλά η θέα ήταν υπέροχη.

Αφού φτάσαμε στα Πετροκέρασα και βρήκαμε την ταβέρνα, φάγαμε του σκασμού. Για την ακρίβεια αυτή τη στιγμή ακόμα εκεί είμαστε.

Ο μπαμπάς μου βρήκε τον φίλο του και δεν έχουν σταματήσει να μιλάνε από την στιγμή που βρεθήκανε.

Να σας πω, επίσης, ότι το χωριό είναι υπέροχο και έχει δροσιά.

Το φαγητό ήταν υπέροχο και πάνω από όλα χειροποίητο.

Ήρθε η ώρα να φύγουμε τώρα. 

Αυτό ήταν και για σήμερα.


Μην ξεχνάτε να γίνετε μέλοι στην ομάδα μου Lovellen94 στο Facebook.

Ακολουθήστε με στο twitter στην σελίδα μου Lovellen94.


Επίσης μην ξεχνάτε να κάνετε Subscribe και Like στα βίντεο που ανεβάζω στο Youtube.


Τα λέμε ξανά αύριο. Μέχρι τότε φιλάκια. 💋💋💋💋

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σήμερα είναι τα γενέθλιά μου!!!!

13 Περίεργες και αστείες στιγμές από όλο τον κόσμο!

Σε πληρώνουν για να μείνεις!!!!