Φτιάχνοντας τσουρέκια!!!

Γεια σας για ακόμα μια μέρα.

Σήμερα, Μεγάλη Πέμπτη, έκανα τσουρέκια και αποφάσισα να μοιραστώ μαζί σας την συνταγή μου και φωτογραφίες από το πώς ήταν όταν βγήκαν από το φούρνο.

Η συνταγή μου είναι:


  • 600 γραμμάρια βούτυρο.
  • 3 κιλά αλεύρι.
  • 8 αυγά.
  • 200 γραμμάρια μαγιά.
  • 4 ποτήρια ζάχαρη ( 1κιλό ).
  • 4 ποτήρια γάλα ( 1 λίτρο ).
  • Μαχλέπι.
  • Μαστίχα.
  • Βανίλιες.
  • Κακουλέ.
Δεν ξέρω αν αυτή η συνταγή είναι κάποιου σεφ αλλά εγώ την αντέγραψα από το τετράδιο της μαμάς μου.

 Το πρώτο μου τσουρέκι.                                       Και ψημένο.



Όλα τα τσουρέκια που έκανα.




Δεν πρόλαβα να βάψω τα αυγά μου, θα το κάνω μόλις γυρίσω το βράδυ από τη δουλειά και θα σας πω πως βγήκαν αύριο.


Αυτό ήταν και για σήμερα.

Μην ξεχνάτε να γίνετε μέλοι στην ομάδα μου Lovellen94 στο Facebook.

Ακολουθήστε με στο twitter στην σελίδα μου Lovellen94.

Επίσης μην ξεχνάτε να κάνετε Subscribe και Like στα βίντεο που ανεβάζω στο Youtube.


Τα λέμε ξανά αύριο. Μέχρι τότε φιλάκια. 💋💋💋💋

Σχόλια

  1. Καλησπέρα και χρονια πολλά!!! Πρώτη φορά έρχομαι στην γωνίτσα σου και με λιγουρεψες με τα όπως φαίνεται νοστιμότατα τσουρεκάκια σου!!!!! Και ειμαι και σε νηστεία :))))
    Και του χρόνου λοιπο΄ν να ξαναφτιάξεις!!!!
    Να περασεις όμορφες Άγιες Μέρες
    Καλή Ανάσταση
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σήμερα είναι τα γενέθλιά μου!!!!

13 Περίεργες και αστείες στιγμές από όλο τον κόσμο!

Σε πληρώνουν για να μείνεις!!!!