Πράγματα που δεν γνώριζα (finished).

Γεια σας για ακόμα μια μέρα.

Σήμερα θα γράψω τα τελευταία πράγματα που δεν γνώριζα ή τα ήξερα λάθος. Σας έχω γράψει ήδη αρκετά, απλά επειδή είναι πάρα πολλά σας γράφω μόνο τα πιο ενδιαφέροντα.

23. Στο παιχνίδι Mario τα σύννεφα και οι θάμνοι έχουν το ίδιο σχήμα αλλά διαφορετικό χρώμα.

24. Η ταινία για τον Τιτανικό κόστισε περισσότερο από την κατασκευή του ίδιου του Τιτανικού.

25. Οι σαλάτες στα McDonalds είναι πιο ανθυγιεινές από τα burgers.

26. Το νησί Okinawa της Ιαπωνίας έχει πάνω από 450 ανθρώπους με ηλικία πάνω από 100 και είναι γνωστό ως το πιο <<υγιεινό>> μέρος του κόσμου.

27. Το να πυροβολάς με όπλο προκαλεί την ίδια χημική αντίδραση στον εγκέφαλο με ένα παθιασμένο φιλί.

28. Η κοπέλα που έδωσε τη φωνή στη Λίλο από το <<Lilo and Stitch>> ήταν η Σαμάρα στο The Ring.

29. Η μυρωδιά του φρεσκοκομμένου γκαζόν είναι στην πραγματικότητα η κραυγή του φυτού.

30. Η μουσική βοηθά στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος.

31. Το ποπ κόρν έχει περισσότερα αντιοξειδωτικά από τα φρούτα.

32. Η CIA είχε ξοδέψει 20 εκ. δολάρια για να εξοπλίσει μια γάτα με κατασκοπευτικό εξοπλισμό, ώστε να κατασκοπεύει Σοβιετικούς. Ωστόσο την άτυχη γάτα την πάτησε ταξί και δεν μπόρεσε να κάνει κάτι για τους Αμερικανούς.

33. Τα ονόματά μας υποσυνείδητα επηρεάζουν τη συμπεριφορά μας.


Αυτό ήταν και για σήμερα. Αν σας άρεσε αφήστε ένα σχόλιο γιατί με κάνουν χαρούμενη.

Μην ξεχάσετε να λάβετε μέρος στον διαγωνισμό μου. Μπορείτε να τον βρείτε στο Facebook και στο Twitter στην ομάδα μου Lovellen94. Επίσης τον έχω δημοσίευση και στην προσωπική μου σελίδα στο Facebook Ελένη Ελένη.
Λήγει στης 15/2/2018 και η κλήρωση θα γίνει στης 16/2/2018.
Απλά βάζετε ένα like στην φωτογραφία του διαγωνισμού.

Τα λέμε ξανά αύριο. Μέχρι τότε φιλάκια.💋💋💋💋💋💋💋

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σήμερα είναι τα γενέθλιά μου!!!!

13 Περίεργες και αστείες στιγμές από όλο τον κόσμο!

Σε πληρώνουν για να μείνεις!!!!