Food Critic!!!!

Καλησπέρα σας για ακόμα μία υπέροχη μέρα.


Σήμερα ήθελα να σας πω για ένα υπέροχο εστιατόριο που πήγα και έφαγα.

Το συγκεκριμένο εστιατόριο βρίσκετε στην Καλαμαριά. Οι τιμές του είναι οικονομικές και οι μερίδες του μεγάλες.

Εγώ συγκεκριμένα δεν μπόρεσα να φάω την μερίδα μου και ζήτησα να μου φέρουν ένα κουτάκι ώστε να πάρω το υπόλοιπο μαζί μου.

Οπότε αν πάτε και δεν μπορέσετε να φάτε όλο το φαγητό σας, ζητήστε να σας το κάνουνε πακέτο!!

Επίσης κάνει και delivery!!!!

Το μαγαζί λέγετε fillet 5 senses. Βρίσκετε στην οδό Νικολάου Πλαστήρα 47, Καλαμαριά. Τηλέφωνο επικοινωνίας 2310 453000 και 2310 441002.


Αν σας τύχει να βρεθείτε στην Καλαμαριά, δοκιμάστε το. Δεν θα χάσετε!!


Τέλος μην ξεχνάτε τον διαγωνισμό μου.

Μην ξεχάσετε να λάβετε μέρος στον διαγωνισμό μου. Μπορείτε να τον βρείτε στο Facebook και στο Twitter στην ομάδα μου Lovellen94. Επίσης τον έχω δημοσίευση και στην προσωπική μου σελίδα στο Facebook Ελένη Ελένη.
Λήγει στης 15/2/2018 και η κλήρωση θα γίνει στης 16/2/2018.
Απλά βάζετε ένα like στην φωτογραφία του διαγωνισμού.

Τα λέμε ξανά αύριο. Μέχρι τότε φιλάκια.💋💋💋💋💋💋💋

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σήμερα είναι τα γενέθλιά μου!!!!

13 Περίεργες και αστείες στιγμές από όλο τον κόσμο!

Σε πληρώνουν για να μείνεις!!!!