Οι πιο ηλίθιες ερωτήσεις!!

Γεια σας και σήμερα...


Αν δεν είστε σε καλή διάθεση, όπως και εγώ, διαβάστε τα. Αν πάλι είστε σε καλή διάθεση μαζευτείτε με την παρέα σας και γελάστε μέχρι δακρύων. Κάποιοι μπορεί και να κλάψουν. Κυρίες και κύριοι τα 38 πιο "καμμένα" ερωτήματα που έχουν τεθεί ποτέ στο Yahoo.

  1. Υπάρχει άραγε ένα ξόρκι για να γίνω από άνθρωπος, γοργόνα; Από αυτά τα λίγα που ξέρω όχι δεν υπάρχει.
  2. Οι νάνοι βλέπουν καλύτερα τη νύχτα; Δεν γνωρίζω, αν μάθω θα σας το πω.
  3. Οι «σκελετάνθρωποι» υπάρχουν στ’ αλήθεια; Από αυτά που ξέρω όχι, δεν υπάρχουν.
  4. Τι συμβαίνει αν η κοπέλα που πιστεύει ότι είμαι ο πατέρας του παιδιού της δεν είναι ούτε εκείνη η μητέρα του παιδιού της; Αμμ, ορίστε;
  5. Πως είμαι σίγουρη ότι είμαι η μητέρα του παιδιού μου; Το ότι το γέννησες νομίζω πως μετράει θετικά.
  6. Δεν ξέρω αν η κόρη μου είναι δική μου. Την γέννησα αλλά δεν ξέρω αν ο φίλος μου με απατούσε και έκανα άλλης γυναίκα το παιδί. Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει; Μπορείς να κάνεις τεστ DNA.
  7. Υπάρχουν αυτόγραφα του Ιησού Χριστού; Ξέρω ότι υπάρχουν αυτόγραφα της Μπεϊμπ Ρούθ, του Τζον Λέννον και του Τζώρτζ Ουάσινγκτον. Όμως υπάρχουν αυτόγραφα του Ιησού Χριστού στο e-Bay ή σε κάποιου ανθρώπου το σπίτι; Η απάντηση είναι μία. ΟΧΙ.
  8. Πως μπορώ να ξεψήσω ένα κέικ; Δεν μπορείς.
  9. Έχω καταπιεί ένα ολόκληρο παγάκι και δεν το έχει αποβάλλει ακόμα. Έχει κολλήσει κάπου; Όχι, απλά έχει λιώσει. Αν και πρέπει να σε ρωτήσω, πως το έκανες;
  10.  Μήπως μετέτρεψα το αγόρι μου σε βαμπίρ; Η κοπέλα διηγείται ότι της αρέσει πολύ η σειρά με βαμπίρ Twilight και ότι με το καινούριο της αγόρι ένα ολόκληρο βράδυ έβλεπαν την σειρά. Λέει επίσης ότι το όνειρό της είναι να έχει ένα φίλο βαμπίρ. Κι εκείνη έχει προσπαθήσει να κάνει τον εαυτό της έτσι. Αλλά στόχος είναι το αγόρι της. Έτσι, τις τελευταίες 3-4 εβδομάδες σε ότι του μαγειρεύει βάζει μέσα λίγο από το αίμα της. Και καταλήγει: Λέτε να έχει γίνει βαμπίρ πλέον; Πρώτον αηδία και δεύτερον σίγουρα όχι.
  11. Υπάρχουν πουλιά στον Καναδά; Είμαι σίγουρη πως ναι υπάρχουν, αν και δεν είμαι από τον Καναδά.
  12. Μπορώ να κοιτάξω με ασφάλεια τον ήλιο; Ή θα κάνω κακό στα μάτια μου; Δεν θα πάθεις τίποτα.
  13.  Πως μπορώ να αλλάξω φυλή; (δεν σταματά εδώ το κάψιμο) Πέρυσι ήμουν Καθολική αλλά βαρέθηκα. Θα ήθελα του χρόνου να γίνω Ρωσίδα ή Κινέζα. Πως μπορώ να αλλάξω φυλή; Δεν μπορείς.
  14. Γιατί πεθαίνουν οι σαύρες; Τον κύκλο της ζωής τον έχεις ακουστά;
  15.  Είναι παράνομο να σκοτώσεις ένα μυρμήγκι; Σήμερα περπατούσα στον δρόμο και είδα ένα μυρμήγκι πάνω σε ένα σκυλάκι. Το πέταξα κάτω και το πάτησα. Όμως ο αστυνομικός που ήταν μπροστά με κοίταξε περίεργα. Οπότε ρωτάω: είναι παράνομο να σκοτώσω ένα μυρμήγκι; Όχι δεν είναι.
  16. Γιατί οι κροκόδειλοι έχουν τόσο gay περπάτημα; Ορίστε;
  17. Υπάρχει κάποιου είδους τεστ για να δω αν η χελώνα μου είναι gay? Δεν νομίζω, ρώτα κτηνίατρο καλύτερα.
  18. Πιστεύετε ότι η NASA εφηύρε τις καταιγίδες για να καλύψει τον θόρυβο από τις διαστημικές μάχες; Αμμ, όχι.
  19.  Η ταινία Hunger Games είναι βασισμένη σε αληθινή ιστορία; Δηλαδή, συνέβη στους Ναζί μετά τον Β παγκόσμιο πόλεμο; Και πάλι, όχι και στα 2. 
  20.  Αφού η Θεωρία της Εξέλιξης υπάρχει, γιατί ο σκύλος μου δεν έγινε ελέφαντας; Υπάρχεις στα αλήθεια
  21.  Αφού η Θεωρία της Εξέλιξης υπάρχει γιατί τα γουρούνια δεν έχουν φτερά; Γιατί δεν τα χρειάζονται.
  22. Αν τρίβω την κοιλιά μου επί 15 δευτερόλεπτα κάθε μέρα θα χάσω κιλά; Όχι.
  23. Πως μπορώ να μετατρέψω την οθόνη του υπολογιστή μου σε καθρέφτη; Δοκίμασα να σκανάρω έναν καθρέφτη αλλά δεν έγινε τίποτα…  Είσαι σοβαρή; Σε παρακαλώ πες μου ότι κάνεις πλάκα.

  24.  60 δευτερόλεπτα και 1 λεπτό είναι το ίδιο πράγμα; Ναι, γιατί 1 λεπτό ισούται με 60 δευτερόλεπτα.
  25.  Μπορώ να φτιάξω τοστ στον φούρνο μικροκυμάτων; Σας παρακαλώ απαντήστε μου γιατί είμαι έγκυος και πεινάω. Όχι, δεν μπορείς.
  26. Η γάτα μου δονείται! Είναι φυσιολογικό; Δεν γνωρίζω, ρώτα κτηνίατρο καλύτερα.
  27. Υπάρχει βαρύτητα στην Ινδία; Ναι υπάρχει.
  28. Αν οι γονείς του Batman πέθαναν, τότε πως γεννήθηκε; Πέθαναν μετά τη γέννηση του.

  29. Πόσο μεγάλος είναι ο συγκεκριμένος ωκεανός; (specific ocean). Δεν γνωρίζω.
  30. Πιστεύετε ότι αν ο Μάικλ Τζάκσον δεν είχε πεθάνει θα ζούσε σήμερα; Αυτό είναι σίγουρο.
  31. Γιατί τρέμει το χέρι μου και γίνεται κατακόκκινο όταν τρώω χώμα; Δεν ξέρω για το χέρι σου, αλλά γιατί τρως χώμα;
  32. Μπορώ να καταλάβω από τα «αέρια» του συζύγου μου αν με απατάει; Όχι, αν σε απατάει δεν θα έχουν διαφορετική οσμή.
  33. Πόσες θερμίδες έχει μια μύξα; Πρώτον αηδία, δεύτερον δεν γνωρίζω και τρίτο και σημαντικότερο μη τρως της μύξες σου.
  34. Είναι ασφαλές να πετάς τις τρίχες από τα μαλλιά σου στον σκουπιδοτενεκέ; Μήπως έτσι πετάς το DNA σου; Δεν γνωρίζω, δεν απαντώ.
  35. Τι συμβαίνει αν βάφεις άσπρα τα δόντια σου με μανό; Είναι ασφαλές; Το κάνει μια ξαδέρφη μου. Ρώτα τον οδοντίατρο σου, θα σου απάντησή σίγουρα.
  36. Πως βγάζεις λεκέ από μακαρόνια από τα εσώρουχά σου; Όπως και τους υπόλοιπους λεκέδες. Αν και γιατί έχει λεκέ από μακαρόνια το εσώρουχο σου.
  37. Πιστεύετε ότι οι άνθρωποι θα περπατήσουν ποτέ στον Ήλιο; Όχι, θα καούν.
  38. Γιατί οι μαύροι αποκαλούν ο ένας τον άλλον Μόνικα; Δεν ξέρω, ρώτησε τους.

Αυτό ήταν και για σήμερα. Αν σας άρεσε αφήστε ένα σχόλιο γιατί με κάνουν χαρούμενη.

Μην ξεχάσετε να λάβετε μέρος στον διαγωνισμό μου. Μπορείτε να τον βρείτε στο Facebook και στο Twitter στην ομάδα μου Lovellen94. Επίσης τον έχω δημοσίευση και στην προσωπική μου σελίδα στο Facebook Ελένη Ελένη.
Λήγει στης 15/2/2018 και η κλήρωση θα γίνει στης 16/2/2018.
Απλά βάζετε ένα like στην φωτογραφία του διαγωνισμού.

Τα λέμε ξανά αύριο. Μέχρι τότε φιλάκια.💋💋💋💋💋💋💋

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σήμερα είναι τα γενέθλιά μου!!!!

13 Περίεργες και αστείες στιγμές από όλο τον κόσμο!

Σε πληρώνουν για να μείνεις!!!!