Οι πρώτοι πέντε νικητές μου!!!! 🎁🎁🎁🎁🎁

Καλησπέρα σας και σήμερα.


Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους εσάς που πήρατε μέρος στον διαγωνισμό μου. Όπως σας είχα πει οι νικητές είναι 5 και είναι οι παρακάτω.

1. Eleni Mauridou
2. Sofia Sofia
3. Αφροδιτη Νεκτκιδου
4. Έλενα Τζαβέλα
5. AnotherMakeupWorld

Κορίτσια σας παρακαλώ στείλτε μου τα στοιχεία σας ώστε να σας στείλω το δώρο σας.🎁🎁🎁🎁🎁

Το επόμενο δώρο μου θα το ανακοινώσω την Καθαρά Δευτέρα. Θα κρατήσει μέχρι την Μεγάλη Εβδομάδα γιατί θα βάλω για κλήρωση 5 χειροποίητες λαμπάδες. Οπότε στον επόμενο διαγωνισμό θα έχω άλλους 5 νικητές!!! 

Τα βήματα που θα κάνετε θα είναι 2.

1. Ένα Like στην φωτογραφία που θα ανεβάσω στην ομάδα μου.
2. Να αφήσετε σε σχόλιο αν η λαμπάδα που θέλετε είναι για αγόρι ή για κορίτσι.

Αυτός θα είναι ο επόμενος διαγωνισμός μου και ελπίζω να συμμετέχουν περισσότερα άτομα. Συντονιστείτε λοιπόν στην ομάδα μου Lovellen94 για περισσότερες πληροφορίες.


Αυτό ήταν και για σήμερα. Πολλά συγχαρητήρια και φιλάκια για όλους σας💋💋💋💋✋✋✋✋✋.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σήμερα είναι τα γενέθλιά μου!!!!

13 Περίεργες και αστείες στιγμές από όλο τον κόσμο!

Σε πληρώνουν για να μείνεις!!!!