Διαγωνισμός!! 🎁🎁

Γεια σας και σήμερα.

Όπως σας είχα αναφέρει και σε παλιότερη ανάρτηση θα κάνω και έναν ακόμα διαγωνισμό.

Αυτή τη φορά 5 από εσάς θα έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν από μία χειροποίητη λαμπάδα για το Πάσχα.

Τα βήματα που έχετε να κάνετε είναι:

  1. Να γίνετε μέλος στην ομάδα μου Lovellen94, αν δεν είστε ήδη.
  2. Να κάνετε like και να αφήσετε σχόλιο αν η λαμπάδα είναι για αγόρι ή για κορίτσι.

Θα ήθελα πολύ να προσκαλέσετε και εσείς τους φίλους σας ώστε να γίνουμε μια μεγάλη παρέα.

Ακολουθήστε με στο Facebook στο προφίλ μου Ελένη Ελένη και γίνετε μέλος της ομάδας μου Lovellen94.

Στο Twitter Lovellen94 και εγγραφείτε στο κανάλι μου στο YouTube Lovellen94 όπου ανεβάζω βίντεο από παιχνίδια που παίζω.

Τέλος να σας ανακοινώσω ότι αυτό θα είναι το τελευταίο δώρο που θα κάνω ώσπου να βρω χορηγούς για το blog μου.

Σας εύχομαι να έχετε μια καλή μέρα .
Γεια σας και πολλά φιλάκια.
💋💋💋💋💋💋



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σήμερα είναι τα γενέθλιά μου!!!!

13 Περίεργες και αστείες στιγμές από όλο τον κόσμο!

Σε πληρώνουν για να μείνεις!!!!