Eurovision 2018!!

Γεια σας και σήμερα.

Σήμερα θα σας ενημερώσω για ένα διαγωνισμό που ακολουθώ από μικρή. Αυτός ο διαγωνισμός δεν είναι άλλος παρά μόνο η Eurovision.

Τον έχω ακολουθήσει και έχω σχολιάσει όλα τα τραγούδια μαζί με της φίλες μου. Αλλά φέτος θα τον σχολιάσω και για εσάς.

Δεν θα σας γράψω για όλα τα τραγούδια, εννοείτε, μόνο της Ελλάδας και της Κύπρου.

Θα ξεκινήσω με την Κύπρο που έχω λίγα πράγματα να σχολιάσω.

Φέτος την Κύπρο θα την εκπροσωπήσει η Ελένη Φουρέιρα. Το τραγούδι ονομάζεται Ladies (stand up). Εμένα πιο πολύ για τα μπαράκια μου μοιάζει το τραγούδι παρά για Eurovision.

Την Ελλάδα φέτος θα την εκπροσωπήσει η Γιάννα Τερζή μετά τη ξαφνική αποχώρηση των άλλων 2 υποψηφίων. Το τραγούδι ονομάζεται Όνειρό μου. Το συγκεκριμένο κομμάτι μου άρεσε πάρα πολύ αλλά δεν πιστεύω ότι είναι κατάλληλο για την Eurovision.

Πάντως πιστεύω ότι και οι 2 θα περάσουν στο τελικό.

Να σας υπενθυμίσω ότι φέτος ο διαγωνισμός θα γίνει στη Λισαβόνα της Πορτογαλίας μετά την νίκη του Σαλβαντόρ Σομπράλ με το τραγούδι " Amar pelos dois".

Αυτό ήταν και για σήμερα. Ελπίζω να σας άρεσε αυτό το θέμα γιατί για εμένα σημαίνει πολλά.

Τα λέμε ξανά αύριο. Μέχρι τότε φιλάκια. 💋💋💋💋

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σήμερα είναι τα γενέθλιά μου!!!!

13 Περίεργες και αστείες στιγμές από όλο τον κόσμο!

Σε πληρώνουν για να μείνεις!!!!