Ερωτήσεις για συνέντευξη;;

Γεια σας και σήμερα.

Σήμερα το πρωί είχα μια συνέντευξη για δουλειά. Την ώρα που μου έκανε ερωτήσεις η διευθύντρια μου έκανε κάποιες περίεργες ερωτήσεις και ήθελα να τις μοιραστώ μαζί σας.

  1. Τι δεν σας αρέσει στη δουλειά σας; Σας το έχουν ρωτήσει αυτό ποτέ σε συνέντευξη; Εμένα ποτέ οπότε όταν μου το ρώτησαν ξαφνιάστηκα. Δεν το περίμενα καθόλου!! Η απάντηση που έδωσα ήταν “Δεν μου αρέσει όταν μου αναθέτουν απροσδόκητα εργασίες όταν έχω ήδη ξεκινήσει να κάνω αυτές που έχω”.
  2. Τι απεχθάνεστε στη δουλειά; Η ερώτηση παγίδα!! Η απάντηση που είπα ήταν "Ότι απεχθάνομαι τα ψέματα και την τεμπελιά μερικών συνεργατών".
  3. Περιγράψτε μια δύσκολη περίοδο στην καριέρα σας. Τους είπα για μια εποχή κατά την οποία έπρεπε να μάθω κάποια καινούρια τεχνολογία, πάνω που είχα μάθει την παλαιότερη.  ότι αρχικά τα βρήκα σκούρα, όμως προσαρμόστηκα.
  4. Αν είχατε την ευκαιρία, ποια ιστορική προσωπικότητα θα καλούσατε σε δείπνο;  Τον Αίσωπο για να μάθω περισσότερες ιστορίες και τον τρόπο να διηγούμαι ιστορίες. Άκυρο εντελώς αλλά εγώ αυτό είπα. Εσείς ποιον θα καλούσατε?
  5. Σκοπεύετε να κάνετε παιδιά; Η απάντηση που έδωσα ήταν ότι αυτή τη χρονική στιγμή δεν είμαι έτοιμη να γίνω μητέρα άλλα ίσως σε λίγα χρόνια.
  6. Σκοπεύετε να παντρευτείτε; Ναι αλλά μόνο όταν βρω τον ιδανικό γαμπρό.
  7. Πού βλέπετε τον εαυτό σας σε πέντε χρόνια;  Τον εαυτό μου, σε 5 χρόνια, τον βλέπω με μια δουλειά που αγαπώ.
  8. Ποιο είναι το χρώμα της επιτυχίας; Απάντησα ότι το χρώμα της επιτυχίας είναι κόκκινο (επειδή είναι το αγαπημένο μου χρώμα).

Αυτό ήταν και για σήμερα. Αφήστε μου σε σχόλιο αν σας έχουν κάνει κάποια παρόμοια ερώτηση.

Μέχρι αύριο φιλάκια. 💋💋💋💋💋

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σήμερα είναι τα γενέθλιά μου!!!!

13 Περίεργες και αστείες στιγμές από όλο τον κόσμο!

Σε πληρώνουν για να μείνεις!!!!