Πράγματα που καταλαβαίνουν όσοι έχουν σκύλο!!!!!

Γεια σας για ακόμα μια υπέροχη μέρα...


Το ότι έχω έναν σκύλο για κατοικίδιο, άλλαξε τη ζωή μου εντελώς.
Έχω ένα πλάσμα που με αγαπάει χωρίς όρια τώρα και για πάντα, αλλά και μια ευθύνη που κρατάει από τη μέρα που έφερα το ζωάκι μου στο σπίτι μέχρι το τέλος της ζωής του.

Όσοι από εσάς έχουν σκύλο ξέρουν πως όσο συναισθηματική είναι η συνύπαρξη μαζί του, τόσο μπορεί να γίνει και αστεία.

Για αυτόν τον λόγο σήμερα θα σας πω για 5 πράγματα που καταλαβαίνουν μόνο όσοι έχουν σκύλο.

  1. Το <<eye-contact>> όταν κάνει την ανάγκη του. Με τρελάνει όταν το κάνει αυτό!! Οι ειδικοί λένε πως τα σκυλιά, τη στιγμή που κάνουν την ανάγκη τους,  κοιτάνε προς τον ιδιοκτήτη τους γιατί αισθάνονται εκτεθειμένα και ευάλωτα προς πιθανή επίθεση. Έτσι κοιτούν το αφεντικό τους που εμπιστεύονται ώστε να διαβάσουν στο πρόσωπο του αν όλα είναι εντάξει και μπορούν να συνεχίσουν τη δουλεία τους. 
  2. Ο καλύτερος καθαριστής. Όσοι από εσάς έχουν σκύλο μπορούν να το επιβεβαιώσουν. Δεν υπάρχει περίπτωση να πέσει φαγητό στο πάτωμα της κουζίνας. Πάντα είναι σε ετοιμότητα να αρπάξει το παραμικρό ψίχουλο που θα φύγει από τα χέρια μου και πάει να πέσει κάτω. Αν γίνει κάποιο θαύμα και πέσει κανένα κομματάκι σαλάμι (που έχει αδυναμία) το εξαφανίζει σε δευτερόλεπτα.
  3. Το πιο αστείο ξύπνημα του κόσμου. Για πολύ κόσμο, το πρωινό ξύπνημα σημαίνει ασταμάτητο γλείψιμο στο πρόσωπο από το σκύλο τους. Για μένα τα πράγματα είναι κάπως διαφορετικά. Το πρώτο πράγμα που βλέπω ανοίγοντας τα μάτια μου, είναι η έκφραση του σκύλου μου που έχει βολευτεί στο κρεβάτι δίπλα μου, κρατώντας μου παρέα. Δεν μπορώ όμως να του κρατήσω κακία!
  4. Η εκδίκηση του αποχωρισμού. Είναι γνωστό ότι τα σκυλιά μας αγχώνονται και μελαγχολούν όταν φεύγουμε από το σπίτι. Πάντα όμως βρίσκουν τρόπους να αισθάνονται κοντά μας όταν εμείς λείπουμαι. Για κάποιο παράξενο λόγο το υποκατάστατο τους είναι η παντόφλες και οι κάλτσες μας... Δεν μπορώ να μετρήσω πόσες φορές έχω επιστρέψει σπίτι μου και τον έχω βρει πάνω στο κρεβάτι, αγκαλιά με ένα ζευγάρι κάλτσες. Τις οποίες δεν καταλαβαίνω που τις βρίσκει.
  5. Η στάση <<προσοχή>> μπροστά στο φαγητό. Αν δεν έχετε μάθει στο σκύλο σας να μη ζητιανεύει όταν βλέπει φαγητό, τότε σίγουρα θα έχετε έρθει αντιμέτωποι με απροσδόκητες μουσούδες να ξεπροβάλλουν ανάμεσα από τα πόδια σας κάτω από το τραπέζι, υπόκωφα γαβγίσματα για να τραβήξουν την προσοχή σας, ή και κατά μέτωπον επίθεση με πατούσες στην αγκαλιά σας και μουσούδες χωμένες στο πιάτο σας. Αν πάλι έχετε μεριμνήσει ώστε ο σκυλάκος σας να έχει τρόπους όταν βρίσκεσαι στο τραπέζι, σίγουρα δεν είναι αδιάφορος για το φαγητό που υπάρχει στον χώρο. Όποτε αισθάνεται την ανάγκη να αποδείξει πόσο καλό «παιδί» είναι και στέκεται σε στάση «προσοχή» κάπου κοντά σας με τα πιο στρογγυλά και υγρά ματάκια του κόσμου που θα λύγιζαν και σιδερόβεργα…

Αυτό ήταν και για σήμερα, ελπίζω αυτά που έγραψα να αντιπροσωπεύουν και το δικό σας σκυλάκι.

Μην ξεχάσετε να λάβετε μέρος στον διαγωνισμό που έχω στο Facebook και στο Twitter. Βρίσκετε στην ομάδα μου Lovellen94. Κάντε ένα like και έχετε μπεί στην κλήρωση για τα δώρα. Θα δημοσιεύσω τον διαγωνισμό ξανά σήμερα ώστε να τον βρείτε πιο εύκολα. 

Αν σας αρέσουν αυτά που γράφω μπορείτε να γίνετε και μέλος στην ομάδα μου!!!.

Αυτό ήταν και για σήμερα. Μέχρι αύριο σας εύχομαι να έχετε ένα καλό απόγευμα.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σήμερα είναι τα γενέθλιά μου!!!!

13 Περίεργες και αστείες στιγμές από όλο τον κόσμο!

Σε πληρώνουν για να μείνεις!!!!