Εργασία και χαρά....

Γεια σας ακόμα μια μέρα από την ηλιόλουστη Θεσσαλονίκη.

Σήμερα θα σας γράψω για την καινούργια μου δουλειά.

Όπως σας είχα πει παλιότερα δούλευα σε μια κλινική για 2 εβδομάδες, μέσα στο Πάσχα, πριν μου δώσουν τα παπούτσια στο χέρι.


Από τότε έψαχνα δουλειά.

Πλέον δουλεύω σε μία κονσερβοποιία στη Βέροια.

Ο μισθός είναι αρκετά καλός. Το μόνο που με προβληματίζει είναι το ωράριο. Μας ζητάνε να δουλεύουμε από της 10 το βράδυ ως της 6 το πρωί.

Η πρώτη μου μέρα ήταν την Τετάρτη. Εχτές δυστυχώς έχασα το πούλμαν που μας πηγαινοφαίρνει από εδώ Θεσσαλονίκη στη Βέροια.

Και γιατί έχασα το πούλμαν;;; Γιατί ήμουν στο σταθμό ΙΚΕΑ και περίμενα 45 λεπτά για το λεωφορείο του Οασθ να έρθει.

Και όταν έφτασα το πούλμαν είχε φύγει.


Αυτό ήταν και για σήμερα.


Μην ξεχνάτε να γίνετε μέλοι στην ομάδα μου Lovellen94 στο Facebook.



Ακολουθήστε με στο twitter στην σελίδα μου Lovellen94.

Επίσης μην ξεχνάτε να κάνετε Subscribe και Like στα βίντεο που ανεβάζω στο Youtube.

Τα λέμε ξανά αύριο. Μέχρι τότε φιλάκια. 💋💋💋


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σήμερα είναι τα γενέθλιά μου!!!!

13 Περίεργες και αστείες στιγμές από όλο τον κόσμο!

Σε πληρώνουν για να μείνεις!!!!