Έτσι δεν θα χάσετε ποτέ τη βαλίτσα σας...

Γεια σας για ακόμα μια υπέροχη μέρα.

Χτες πήγα γύρισα από μια  εκδρομή που είχα πάει.

Όταν όμως έφτασα πίσω στη Θεσσαλονίκη και περίμενα την ροζ βαλίτσα μου για να φύγω και να πάω στο σπίτι μου, παρατηρούσα τους συνταξιδιότες μου.

Όλοι τους είχαν παράξενες βαλίτσες, με εικόνες πάνω τους μέχρι που κατάλαβα ότι ήταν φωτογραφίες τους.



Μία νέα μόδα έχει κατακλύσει το διαδίκτυο. Βαλίτσες «ντυμένες» με κάλυματα που έχει τυπωθεί το πρόσωπο του ιδιοκτήτη τους.

Η μόδα ξεκίνησε το 2017 και, ευτυχώς, μέχρι ώρας δεν έχει λάβει μεγάλες διαστάσεις.

«Κρούσματα» έχουν παρουσιαστεί σε ορισμένα αεροδρόμια, με χρήστες του twitter να διασκεδάζουν με κάθε νέα εμφάνιση τους. Άλλοι πάλι δεν μπορούν να κρύψουν την απογοήτευσή τους.

«Ο κόσμος βάζει το πρόσωπό του στις βαλίτσες του για να μην χαθούν», γράφει ένας χρήστης και εκφράζει την διακαή επιθυμία του να δει περισσότερες και περισσότερες τέτοιες βαλίτσες.



Αυτό ήταν και για σήμερα.

Μην ξεχνάτε να γίνετε μέλοι στην ομάδα μου Lovellen94 στο Facebook.


Ακολουθήστε με στο twitter στην σελίδα μου Lovellen94.

Επίσης μην ξεχνάτε να κάνετε Subscribe και Like στα βίντεο που ανεβάζω στο Youtube.

Τα λέμε ξανά αύριο. Μέχρι τότε φιλάκια. 💋💋💋



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σήμερα είναι τα γενέθλιά μου!!!!

13 Περίεργες και αστείες στιγμές από όλο τον κόσμο!

Σε πληρώνουν για να μείνεις!!!!